Herberg manege van Loon?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LoveChamp

Herberg manege van Loon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-14 15:55

Hallo,

Ik ben nu 2 weekendjes weg aan het regelen met een paar bokkers (groepen staan al vast) maar nu vraag ik me af heeft iemand ervaring met de herberg manege van Loon? zo ja wat zijn je ervaringen hiermee? Brand los ben benieuwd :)

maaaikkee

Re: Herberg manege van Loon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 16:12

Ben er zelf al twee keer op vakantie geweest met mn paard. Dit jaar waarschijnlijk weer. Bevalt goed, je kan er mooi buiten rijden en de stallen voor de paarden zijn ruim. :)

EvaaxGucci

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 13:42

Ik rijd zelf op Manege van Loon dus heb er wel genoeg over te vertellen. :)
Ik denk dat het wel een aanrader is, ik ben er zelf ook een weekje heen geweest met mijn eigen paard, natuurlijk kende ik de manege al en het beviel me wel prima.
Je moet wel je eigen paard eten geven enzo, maar dat hoort er gewoon bij ghege.

Verder is er een prachtige omgeving, bossen, duinen, heide, het is enorm groot en je kunt er heerlijk rijden.

Het enige nadeel vind ik zelf, er is geen mogelijkheid dat je paard (jullie paard) de wei op kunnen..

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 13:45

Aanrader ben er ook geweest. Wij hadden dan wel een 2 persoons kameren kregen ontbijt waar 4 man van kon eten haha. Paarden stonden er ook fijn

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-14 15:22

Het zelf eten geven is geen probleem dat doe ik nu ook. Wel jammer dat ze niet vrij naar buiten kunnen maar als we gaan dan krijgen ze hun beweging toch wel en is er weinig tijd voor vrij buiten te zijn.

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 15:47

Wij hebben ze wel op een grote paddock kunnen zetten een aantal uren

kejen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 15:57

Ik ben ook in 2011 een midweekje geweest. In een huisje met met 9 personen en 5 paarden en eeb minishet. Paarden stonden idd bij ons de hele dag in stal. Wel ruime stallen. We hebben ook gebruik gemaakt van de binnebak en zelf gevoltigeerd (amateuristisch) mini stond de hele dag te grazen in het voortuintje.

Vorig jaar heb ik er alleen een ritje gemaakt met mijn paard.

Een leuke manege vind ik! Ik wil er volgend voorjaar ook weer eens een paar dagen naar toe.