Vakantie Portugal (Regio zuid of rondom Lissabon),aanraders?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Vakantie Portugal (Regio zuid of rondom Lissabon),aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-14 12:52

Over een aantal weken gaan we (mijn ouders, 2broertjes en ik) naar Portugal op vakantie.
De vliegtickets hebben we al geboekt, maar we hebben nog geen vakantiehuis of appartement!
Nu zijn we al een tijdje druk op zoek, zijn wel wat aan de late kant, dus de meeste huizen zijn al weg :(
We zoeken nu vooral ook in het zuiden van Portugal bij Algarve bijv. dus, maar ook rondom Lissabon, gezien we daarop vliegen.

Heeft iemand tips voor huizen of mooie appartementen voor 5 personen (met 3 of 4 slaapkamers) die nog vrij zijn? Of sites waar we nog kunnen kijken, die bijvoorbeeld minder bekend zijn?

Onze eisen:
- vanaf 29 juli, 8 nachten
- 3 slaapkamers
- voor 5 personen (2 volwassenen en de rest ook allemaal 18+)
- in de buurt van de zee/kust, liefst ook bij bezienswaardigheden/centrum in de buurt, maar we gaan wel auto huren dus een beetje afstand maakt niet uit
- Net huis of appartement met het liefst eigen kookgelegenheid enzo, zodat we niet iedere dag uit eten hoeven.
- Terras/tuin bijvoorbeeld zou heel erg fijn zijn zodat we ook gewoon rustig buiten kunnen zitten als we even niet ergens heen willen.
- max. ±€1500,- bij elkaar voor 8 nachten

Mocht iemand nog iets weten, tips hebben of vrij hebben staan in die periode, dan horen we het graag!!

We kwamen soms wel dingen tegen maar dan was het een heel donker huis of met van die middeleeuwse meubelen :') , daar zitten we dan niet echt lekker.

1234

Re: Vakantie Portugal (Regio zuid of rondom Lissabon),aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-14 16:56

Mijn ouders hebben nu een appartement geboekt! Was er gelukkig nog eentje vrij, best mooie!
Boven Lissabon bij de kust (ong. 80 km vanaf Lissabon).

Als er tips zijn voor die regio qua bezienswaardigheden en wat we echt moeten doen/zien daar, graag!! :D
Mag ook wat verderweg, want we hebben auto.