Met mijn vriend ben ik aan het kijken naar een vakantie naar Mallorca. Ik ben verliefd op Punta Negra, een prachtige plek waar ook nog eens een prachtig resort ligt. Dit resort heeft ook villa's (zijn meer bungalows/appartementen) direct aan zee met een terras. Hartstikke mooi en in september net zo duur ongeveer als de rest van de vakantie . Althans dat was gistermiddag. Gisteravond was dezelfde kamer ineens 100 euro duurder (er stond geen van/voor meer, zonder dat er nog maar een beperkt aantal kamers vrij was). Gebeurt dit vaker bij Booking? Zal die prijs ooit nog terugwijzigen of is dit helaas pindakaas?
Als jullie nog andere plekken weten (dus geen zeezicht maar directe kamer aan zee met terras) hoor ik dat heel graag! (Voorkeur Mallorca of Ibiza)
Ja daar waren ze standaard al zo duur (dus Booking was eerst 100 euro goedkoper). Die 100 euro goedkoper zie ik in oktober nog wel terugkomen maar dan vind ik de temperatuur net aan.
Molfre
Geplaatst: 01-07-14 10:10
Ik weet dat we bij P&O prijzen naar beschikbaarheid, hoe minder er beschikbaar is hoe duurder het wordt. Of misschien was gisteren de laatste dag van de aanbieding? Ik weet ook dat sommige websites je cookies bijhouden en vervolgens duurder prijzen als je voor de 2e/3e/4e/5e keer naar dezelfde accomodatie kijkt. Misschien cookies wissen?
Wat je ook kan proberen is nog een paar andere agencies afzoeken, vaak hebben ze verschillende contracten en kunnen dus anders prijzen.
Douraque
Geplaatst: 01-07-14 10:12
Dat gebeurd zo vaak. Nu stijgen de prijzen ivm dat mensen nu aan het boeken zijn voor de herfstvakantie. De prijzen zullen naarmate oktober dichterbij komt wel weer dalen
Kijk eens op trivago, die vergelijkt meerdere website's
Karlijnxxx
Geplaatst: 01-07-14 10:13
Omnomnomnomnom cookies cookies.... Met een ander IP adres erheen surfen. Wellicht is het dan weer €100,- goedkoper en dan wel direct boeken
Winged
Geplaatst: 01-07-14 10:20
Karlijnxxx schreef:
Omnomnomnomnom cookies cookies.... Met een ander IP adres erheen surfen. Wellicht is het dan weer €100,- goedkoper en dan wel direct boeken