Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), maar niet veilig. Naast BEC zou je dan voor een strandrit ook naar Kuda bahagia (ik heb wel contact gegevens) kunnen gaan. Naast BEC is dat de beste stal op Bali, alle andere stallen zou ik afraden (ben op de meeste geweest, en is om te huilen).
BEC ziet er mooi uit zeg! Ik zag bij wat andere stallen dat ze ook vervoer doen van en naar het hotel waar je verblijft, maar bij BEC kon ik dat zo snel niet vinden. Doen zij dat ook of moet je eigen vervoer regelen?
)
. Maar als je een maand blijft neem ik aan dat je een scooter gaat huren? Het is een leuk ritje van Ubud naar BEC, maak je er gelijk een daytrip van. Probeer dan wel een tijd in de middag te krijgen, zodat je niet om 6 uur al op de scooter zit
. Tijden van strandritten zijn afhankelijk van de eb- en vloedtijden.
).
.
. Vooral met een senior instructor. De paarden zijn over het algmeen goed opgeleid en geen typische manegepaarden.
.
Een scooter huren zal 'm niet worden denk ik, aangezien ik niet eens een rijbewijs heb
Maar met de taxi zal het ook wel te doen zijn toch? Ik zou anders nog even kunnen kijken of iemand die wel een scooter kan huren en die in dezelfde homestay zit als ik ook zin heeft om een strandrit te maken
Is het trouwens cash afrekenen bij BEC?