Auvergne (paardrijden? nog meer leuks om alleen te doen?)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ireen_

Auvergne (paardrijden? nog meer leuks om alleen te doen?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-14 21:45

In augustus ga ik 1,5 week naar de Auvergne (Frankrijk), ik ga mee als pgb'er met een gezin dat daar op vakantie is. Deels "werk" dus, maar ik heb naast de begeleiding/verzorging van hun dochter ook zelf een beetje vakantie. Het lijkt mij erg gaaf om daar in de omgeving te gaan paardrijden! Er zijn vast bokkers die in de auvergne op vakantie geweest zijn of gewerkt hebben of wonen, en misschien heeft iemand tips waar wel/niet naartoe te gaan? Ik vind het belangrijk dat de paarden er goed bij staan en zou het ook wel leuk vinden als er echt gereden wordt (ook wat draf en galop, dus voor mensen die kunnen paardrijden).
Tips om mijn "vrije" uurtjes leuk in te vullen zijn ook welkom!! Bokkers die toevallig ook alleen zijn in de omgeving daar en het leuk vinden om een keer wat samen te gaan doen ook :)

Goof

Re: Auvergne (paardrijden? nog meer leuks om alleen te doen?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 21:57

Waar in de Auvergne zit je?
Ik heb echt fantastisch mooie ritten gemaakt bij Millau, maar misschien ligt dat net te ver weg.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-14 22:10

Millau ligt inderdaad wel een beetje uit de buurt, ik zit in de buurt van Saint Etienne/Le Puy-en-Velay.

nicolanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 22:16

nicolanca

Re: Auvergne (paardrijden? nog meer leuks om alleen te doen?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 09:19

Aanvulling: zomers organiseren ze ook meerdaagse trektochten en hebben ze ruitervakanties voor jongeren, op die dagen zijn er geen losse buitenritten mogelijk. Ook is het zo dat vanaf le Puy naar Monastier sur Gazeille een redelijk grote weg loopt maar vanaf Monastier naar Saint Martin de Fugeres het wat kleinere weggetjes worden. Al met al denk ik dus dat het te ver weg van je vakantie- adres is.