doe-vakantie ideeën

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Love_Rosie

doe-vakantie ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 20:48

Hoi,

Met nog +2 maand te gaan voordat school weer begint zou ik graag nog een tijdje weg gaan.
Nu is het zo dat ik altijd alleen reis en graag een vakantie heb waar ik ook wat doe/leer.
Zo ben ik vorig jaar een paar week naar Edinburgh geweest voor een taalcursus, en ben ik net terug uit Italie voor een week workshops bij paardenfotografe Christiane Slawik.

Heeft er iemand nog leuke ideeën voor meer van zulke "vakanties"?
dus "vakanties" die alleen te doen zijn en waar je, naast heerlijk op vakantie zijn, ook nog wat leert of doet?

lizy29

Re: doe-vakantie ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 20:51

Dag hangt er natuurlijk maar net vanaf waar je interesses liggen.

Ik heb zelf altijd trektochten te paard gedaan. Hier heb je arrangementen waarbij je veel rijd maar ook arrangementen waar je maar halve dagen rijd en de andere helft van de dag iets gaat bezichtigen of juist vrij hebt.

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 20:58

klopt, maar ik ben juist op zoek naar wat ideeën waar ik zelf niet zo snel op zou komen, wie weet wat voor leuke dingen er bij zitten!

paardrijvakantie is natuurlijk ook altijd nog een optie, maar ik zorg vaak dat als ik ergens op vakantie ben ik ook ergens een mooie rit kan maken. mooie manier om de omgeving op een andere manier te zien :)!

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 21:01

Zeker waar. En met een trektocht kom je helemaal op plekken waar je anders nooit zou komen.