Ik ben dus ook op zoek naar iets waar ik even enkele dagen kan ontspannen. Ontstressen, eventjes weg van huis/familie/vrienden en een soort van nieuwe start kan maken. Dit mag dus van alles zijn. Een super gezellige B&B, een klein, oud knus hotelletje, bij mensen op de sofa. Noem maar op. Dit mag met veel luxe zijn, maar dit mag ook op een doe het zelf basis zijn. Wel wil ik kunnen ontspannen en echt eventjes tijd voor mijzelf nemen. Dus 8 u op een dag werken zie ik ook niet echt zitten.
Ik heb een flexibel uurrooster waardoor ik mij zelf altijd wel ergens 3 dagen kan vrijmaken. De eerste 2 weken van augustus heb ik ook verlof. Ik ging namelijk samen met mijn vriend op reis.... Niet meer dus... Het liefst van al wil ik me wel niet echt eenzaam voelen. Een heel groot hotel waar je gewoon weer een nummer bent en een eind moet reizen om in een stadje te geraken is niet aan mij besteed. Nog een probleem: Mijn motor is perte total. Het duurt nog even voor er een uitspraak is want het ligt in proces (iets met een slecht wegdek in combi met een oliespoor dat de gemeente verzuimd heeft) Alles moet dus grotendeels met het openbaar vervoer, met eventueel de mogelijkheid ergens opgehaald te worden, of een taxi. Als het niet te ver is uiteraard.
Een echt budget heb ik niet. Uiteraard wil ik wel geen €150 per nacht betalen. Dit is ook te gek voor woorden. Hoe lang ik wil gaan weet ik ook nog niet, dat hangt er vanaf waar het is, wat het is etc. Heeft er iemand tips?

Als er eventueel een leuk iemand wil mee gaan kan dit eventueel ook nog besproken worden. Kan de prijs wat gedrukt worden en wie weet krijg je er dan een hele toffe, trouwe vriendin bij!
Even bijkomend: Ik woon tegen Gent aan, in België dus.