B&b/hotel/ontstressplaats tegen liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

B&b/hotel/ontstressplaats tegen liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 21:28

Een goede 2 weken geleden heb ik een heel pijnlijke breuk te verwerken gehad. Ik heb het nooit zien aankomen. Neem dan ook nog eens het feit dat ik 5 dagen daarvoor gruwelijk overhoop was gereden met mijn scooter en 2 weken daarvoor al een ongeval gehad met mijn motor... Ik was (en ben eigenlijk nog altijd) een enorm wrak. Gelukkig heb ik mij zelf al wat bij 1 kunnen rapen en wil ik mijn zelf eigenlijk wel eens goed verwennen.

Ik ben dus ook op zoek naar iets waar ik even enkele dagen kan ontspannen. Ontstressen, eventjes weg van huis/familie/vrienden en een soort van nieuwe start kan maken. Dit mag dus van alles zijn. Een super gezellige B&B, een klein, oud knus hotelletje, bij mensen op de sofa. Noem maar op. Dit mag met veel luxe zijn, maar dit mag ook op een doe het zelf basis zijn. Wel wil ik kunnen ontspannen en echt eventjes tijd voor mijzelf nemen. Dus 8 u op een dag werken zie ik ook niet echt zitten.

Ik heb een flexibel uurrooster waardoor ik mij zelf altijd wel ergens 3 dagen kan vrijmaken. De eerste 2 weken van augustus heb ik ook verlof. Ik ging namelijk samen met mijn vriend op reis.... Niet meer dus... Het liefst van al wil ik me wel niet echt eenzaam voelen. Een heel groot hotel waar je gewoon weer een nummer bent en een eind moet reizen om in een stadje te geraken is niet aan mij besteed. Nog een probleem: Mijn motor is perte total. Het duurt nog even voor er een uitspraak is want het ligt in proces (iets met een slecht wegdek in combi met een oliespoor dat de gemeente verzuimd heeft) Alles moet dus grotendeels met het openbaar vervoer, met eventueel de mogelijkheid ergens opgehaald te worden, of een taxi. Als het niet te ver is uiteraard.

Een echt budget heb ik niet. Uiteraard wil ik wel geen €150 per nacht betalen. Dit is ook te gek voor woorden. Hoe lang ik wil gaan weet ik ook nog niet, dat hangt er vanaf waar het is, wat het is etc. Heeft er iemand tips? :)

Als er eventueel een leuk iemand wil mee gaan kan dit eventueel ook nog besproken worden. Kan de prijs wat gedrukt worden en wie weet krijg je er dan een hele toffe, trouwe vriendin bij!

Even bijkomend: Ik woon tegen Gent aan, in België dus.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-06-14 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Imre

Re: B&b/hotel/ontstressplaats tegen liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 21:35

Vlieland. Perfect om uit te waaien en je hoofd lekker leeg te maken. Accommodatie op het eiland varieert van knus tot super luxe. En het ontspannen begint al op de boot! Bovendien kan je er leuk paardrijden en kan je met de trein tot aan de boot komen, die op Vlieland in het dorp aankomt, dus ook daar geen vervoer nodig.

Wel mooi ruk zeg! :(:) Heel veel sterkte!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 21:37

couch surfen! Of hoe dat heet :+ Kun je gratis bij iemand thuis overnachten. Er zijn websites waar aangemelde adressen staan.
Wadden eiland is ook een heel goed idee! Heerlijk

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 21:38

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 23:28

Jeetje DeMolenhoek, da's ook een verhaal! Pech!!
Eh. tsja... je kunt ook naar Portugal komen als je dat wat lijkt.
Voordeel is dat je niet alleen hier zit, ik ben er nl. ook!
Je kunt alleen de hort op... maar we kunnen, als je dit wilt, ook samen wat leuke dingen ondernemen.
En verder zijn hier veel dieren, waaronder ook paarden.

Kijk maar even in m'n onderschrift. Enne... misschien vind je SonhoCabana zelf nog wat te hoog gegrepen, omdat je alleen bent, maar in ons eigen huis hebben we een heel leuk appartement. Mét uitzicht op paarden ;-))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 08:06

Alvast bedankt iedereen :) Ik bekijk alle opties! Tot nu toe heb ik elke website al bezocht en er zit zeker een kanshebber bij. Voel me nu ook wel zodanig beroerd dat ik niet echt weet wat ik wil... Kan zijn dat ik op het laatste alsnog verander van gedacht.

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 10:28

DeMolenhoek schreef:
Alvast bedankt iedereen :) Ik bekijk alle opties! Tot nu toe heb ik elke website al bezocht en er zit zeker een kanshebber bij. Voel me nu ook wel zodanig beroerd dat ik niet echt weet wat ik wil... Kan zijn dat ik op het laatste alsnog verander van gedacht.

Je hebt ook nogal wat meegemaakt de laatste periode. Dus je mag je best treurig en beroerd voelen, dat is volkomen normaal. Nou, knuffel van deze kant en sterkte!

CarolineCF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:21

Waarom ga je niet lekker een paar dagen buitenritjes maken in Duitsland bij Marijke Ijspeert (ook een Bokker). Het is nu juist fijn denk ik om bezig te zijn voor jou? En er is nu een speciale deal op Coupony voor bijvoorbeeld 3 dagen inclusief verblijf en lange buitenritten voor 169,- . Zie
http://www.coupony.nl/deals/ruitervakantie-duitsland-2+