HELP naar ijsland op vakantie, ervaringen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ierusju

HELP naar ijsland op vakantie, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-14 23:33

Ik ga met een vriendin een maand naar ijsland om daar te werken en natuurlijk paard te rijden.
We vertrekken vrijdag as. En komen er met onze slimme hoofden achter dat leer dat gebruikt is bij paarden het land niet on mag.

Onze vragen zijn:
-zijn ze hier echt streng op. Dus zouden ze serieus onze stalschoenen, chaps en caps weg gooien op het vliegveld?
- hoeveel kost het om je paarden spullen te laten desinfecteren op het vliegveld?

Natuurlijk hebben wij al een heleboel sites afgespeurd, maar nog geen antwoord kunnen vinden op deze vragen.

Ik ben trouwens wel van plan om een topic bij te houden hier op bokt, dus hou het in de gaten :)

Xx

ierusju

Re: HELP naar ijsland op vakantie, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-14 00:11

Niemand? -O-

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 07:26

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 07:31

Je kan je paardenspullen ook zelf desinfecteren, dat hebben wij ook gedaan, met Virkon S. Verder het geluk dat we beiden net nieuwe stalschoenen hadden die we mee konden nemen, en stoffen chaps.Je cap is niet van leer neem ik aan.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 10:31

JA :D Ik ga deze zomer ook terug. Meest fantastische land op deze aardbol, naar mijn mening! Ik heb er vorige zomer vrijwilligerswerk gedaan en ben al couchsurfend en liftend door het land gereisd, in m'n uppie, maar kwam overal leuke mensen tegen. Het was een heerlijk avontuur!

Ik had bergschoenen en niet-leren chaps mee, paardrijcap heb ik geleend. Want ja, ze zijn hier erg streng op. En als ze je spullen op het vliegveld niet weg gooien, danwel als je ergens gaat rijden en ze zien je leren paardenspullen.

Geniet ervan in ieder geval, ik houd het topic in de gaten!

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 14:49