Vakantie in Zeeland, iemand ideeën?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Brinta12

Vakantie in Zeeland, iemand ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-14 15:17

Ik ga binnenkort een midweek weg naar Zeeland. Ik moet nog een accommodatie boeken. Ik wil denk ik naar Schouwen Duiveland (omgeving burgh Haamstede). Ik heb al rondgekeken voor leuke activiteiten en bezienswaardigheden. Heeft iemand verder nog ideeën voor bezienswaardigheden of leuke dingen op dit eiland? Of eventueel een ander eiland die je goed is bevallen. (Op Walcheren ben ik al veel geweest dus daar ga ik liever niet meer naar toe).

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Vakantie in Zeeland, iemand ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 15:26

Neeltje jans, het watersnoodmuseum, de historisch binnenstad van zierikzee bekijken, een strandrit maken?

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 15:34

Watersnoodsmuseum in Ouwerkerk is goed! Wel natuurlijk minder vrolijk... Zierikzee is een leuke stad, Goes vinden veel mensen van buiten Goes ook leuk.
Rond Burgh Haamstede ben ik ooit ergens naar een bos geweest, maar daar weet ik vrij weinig meer van, maar zou je kunnen doen natuurlijk.

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 15:56

Dikke Toren in Zierikzee beklimmen, lekker rondneuzen in het historisch centrum van Zierikzee, je kan ook fietstochten maken( als je daar zin in hebt)

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 16:24

Goes is een gezellige stad. Je kan ook naar Middelburg gaan. Verder is er veel strand hier en je hebt natuurlijk Neeltje Jans.

Orthos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 16:33

Goes en Middelburg zijn een toffe stad om naar toe te gaan! :) Ook kan je gaan paardrijden bij het Ponyhof, daarnaast staat er in Terneuzen een overdekte Skihal. In Hellevoetsluis kan je kitesurfen en zeilen enzo, maar dat kan vrijwel overal.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 16:39

LZP -> BEU

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 12:43

Camping Valkenisse op Walcheren (Tussen Dishoek en Zoutelande)! Hele leuke camping, onderaan de duinen dus direct aan het strand!
Is alleen wel heel druk bezocht in de zomer, dus kans dat het in de tijd dat jij wil al volgeboekt is..

Op Walcheren genoeg te doen, van paardrijden tot kitesurfen tot musea tot gezellige terrasjes. :Y)