Kijk je alleen foto's, scrol dan snel door

Afgelopen zomer, september 2014, ben ik met vriendlief naar Samos een Grieks eiland geweest. Wij zaten in het plaatsje Kokkari. Een aanrader wat mij betreft!

We zijn lekker veel wezen zwemmen, dagje een quad gehuurd om het eiland rond te gaan, vriendlief heeft een middag gesurft, dagje een bbq-boottocht gedaan, flinke wandeling in de bergen, beetje rond slenteren in het dorpje, heerlijk uit eten bij de vele restaurantjes en lekker genieten van niks doen

Niks mis met zulk soort uitzichten toch

Bergwandeling van 4,5 uur gemaakt. Onwijs mooi maar ook warm!

Tijdens de bergwandeling hoorden we opeens heel veel lawaai, allemaal koe-bellen. Dit bleek een oud mannetje met zijn kudde geiten te zijn die iedere dag de bergen in gaat. Was een erg gaaf gezicht die beesten op alle rotsen te zien springen!

Achteruit zicht, als je goed kijkt zie je nog een stukje van de kudde geiten.

Ik kreeg het er niet helemaal op, maar het strand heeft de vorm van een groot hart.

Het dorpje waar wij zaten, Kokkari.

Heerlijke restaurantjes om aan het water een hapje te eten. Smaakte allemaal prima!

Mister Octo stond ook op het menu en kon je zomaar op straat tegen komen

Veel leuke kleurige bootjes in de haventjes overal.

Sfeerplaatje van surfer voor het dorp.

Boot die door midden was gezaagd en aan de hoofdweg in het dorp stond.

Om in de zomer sfeer te komen.

Tijdens onze quad tocht over het eiland kwamen we de meest bijzondere voertuigen tegen! En geloof me, die houden hier nooit van ze lang zal ze leven door een apk beurt komen

Andere kant van het eiland, dat was veel kaler.

Nog een leuke van de onderwater camera tijdens de bbq-boottocht, zeer mindere kwaliteit. Je ging eerst zwemmen bij een verlaten eiland in echt prachtig blauw water en daarna door naar deze plek waar een complete bbq-maaltijd werd verzorgd. Echt een aanrader die tocht!