to do en openbaar vervoer costabrava

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

unihorses

to do en openbaar vervoer costabrava

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-14 20:45

ik vertrek vrijdag naar blanes :D
nu kom ik daar eigenlijk niet voor het zuipen maar voor leuke dingen. Ik wou naar mundomar maar helaas dat is Benidorm :+ ligt heeeeeel ver weg.
ik had iets leuks gezien in Salou ( het zwemmen met zeeleeuwen :+ ) en wat in girona ( kajak tocht+ snorkelen)
maar hoe is het ov daar in spanje? is het te doen van blanes naar Salou/girona zonder dat je 5 uur in de trein zit?
En natuurlijk wat moet ik nou echt doen daar in de Costa brava?
een afstand reizen maakt me niet zo heel veel uit :D

daffieduck83

Re: to do en openbaar vervoer costabrava

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 19:12

Vanuit Blanes gaan er treinen en bussen diverse kanten op. Vaak wel maar een paar keer per dag. Girona is volgens google maar 38 minuten met het OV. Salou is aan de andere kant ten opzichte van Barcelona en in ca. 3 uur te bereiken. Barcelona is ook echt een aanrader om heen te gaan.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-14 19:14

daffieduck83 schreef:
Vanuit Blanes gaan er treinen en bussen diverse kanten op. Vaak wel maar een paar keer per dag. Girona is volgens google maar 38 minuten met het OV. Salou is aan de andere kant ten opzichte van Barcelona en in ca. 3 uur te bereiken. Barcelona is ook echt een aanrader om heen te gaan.

ik heb inderdaad inmiddels een site gevonden waar ik de treinen kan vinden *\o/* (waar bokt al wel niet goed voor is :+ )
dus nu kan ik dingen gaan boeken :D

daffieduck83

Re: to do en openbaar vervoer costabrava

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 21:18

Ook een handige site is treinreiswinkel.nl Die hebben een link van de reisplanner van Deutsche Bahn, maar die werkt door heel Europa en kent zowel staatslijnen als commerciële lijnen.

Goede reis