Wij vinden het geweldig. Engeland omdat mijn man hier aan de slag kon en home educating hier is toegestaan, iets dat wij graag voor onze kinderen wilden.
Ik! Mijn vader heeft mij vorig jaar gevraagd of ik wilde emigreren naar Kenia(Afrika). Zijn broer woont daar ook en heeft een te gek leven opgebouwd. Hij kreeg een baan aangeboden en er werd een huis voor hem gebouwd. Toen heb ik gezegd dat ik liever niet wilde gaan omdat ik dan mijn vrienden en paard moet achterlaten. Heb er spijt van, heel veel! Want achteraf had mijn paard kunnen blijven staan en was ik elke zomer naar Nederland gekomen.
In sommige landen mag je niet heen behalve als ze bijvoorbeeld tandartsen tekort komen, en jij bent een tandarts?
Want geloof dat dat zo in Canada is...en dat zou erg jammer zijn. Zou zo heerlijk zijn om daar in de vrijheid te leven! Lekker veel ruimte, paardjes, bergen. Natuurlijk ook gewoon werken hoor
gelukkig niet . Goed in Australie is het wat lastig, en er zullen vast nog wel andere landen zijn welke wat moeilijker zijn, maar de aardbol is zo onwijs groot!