janouk schreef:Kopen hagen, maar het allerluefste naar Reykjavik
Eens! Maar is natuurlijk wel duur, en als je al naar IJsland gaat, dan eigenlijk voor 4 weken (of langer.. ik wilde er nooit meer weg
)
Kopenhagen ben ik nooit geweest, maar vond andere Deense steden erg leuk. Londen heb ik gewoond, de stad heeft prachtige delen zodra je uit het 'typisch toeristische Londen' bent. Dus als je gaat kan ik aanraden: in 1 ochtendje Big Ben etc. en daarna zo snel mogelijk richting Angel, Hampstead, Southwark en Shoreditch. Die delen van Londen zijn heerlijk, het tourist attraction deel vind ik nogal koud en zielloos om eerlijk te zijn.
Verder kan ik nog aanraden: Ljubljana (prachtig en goedkoop!), Wenen (oud, sfeervol, goed om te winkelen), Krakow (zo mooi, zulke vriendelijke mensen
) en een van mijn favoriete steden is Berlijn, maar dat wilde je niet zei je. Maar denk er nog eens over na: het is cultureel gezien zo fantastisch! Muziek, eten, musea, het verschil tussen oost en west.
Mijn tip: "loop" er eens rond op google street view, misschien dat je dan een beter idee krijgt van een aantal van deze steden. Veel plezier in ieder geval, en ik duim voor je dat je wiskunde toch gered hebt