Nu mag ik kiezen waar we heen gaan en in eerste instantie kwam ik uit op Londen. Ik ben hier nog nooit geweest, maar de stad heeft mij nooit echt heel erg getrokken. Toch lijkt het me heel gaaf om erheen te gaan. Mijn moeder kwam daarna met het idee om naar Kopenhagen te gaan, maar ze wist niet of dit een leuk idee was. Zelf heb ik ook geen idee of dit een leuke stad is, maar het spreekt me wel aan.
Hebben jullie nog aanraders? Misschien een totaal andere stad? Liefst niet verschrikkelijk ver weg en ook niet heel duur
(En geen: Rome, Brussel, Parijs of Valencia. Daar ben ik al geweest). We willen graag ergens rond 20 juni gaan.
Kopenhagen (eigenlijk alles die kant op en verder omhoog) lijken mij erg leuk. Londen heeft nog steeds iets wat mij tegenhoudt, maar ik weet niet precies wat.
Eens! Maar is natuurlijk wel duur, en als je al naar IJsland gaat, dan eigenlijk voor 4 weken (of langer.. ik wilde er nooit meer weg
)
) en een van mijn favoriete steden is Berlijn, maar dat wilde je niet zei je. Maar denk er nog eens over na: het is cultureel gezien zo fantastisch! Muziek, eten, musea, het verschil tussen oost en west.