Barcelona leuke slaapplaats

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LoodyJarig

Barcelona leuke slaapplaats

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-14 20:06

Ben op zoek naar een leuke slaapplaats in Barcelona. Voor een
lang weekend samen met mijn zoon.
Moet wel betaalbaar zijn.

iemand ideeën?

blensink

Re: Barcelona leuke slaapplaats

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 22:32

xanthos111

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 18:29

Misschien is dit wel iets voor jou : Hotel Neptuno. Erg prijzig en gezellig hotelletje. In Calella , op 15min met de trein van Barcelona. Het eten was er prima en ook de kamers waren proper. Er is ook een zwembad.
Calella is ook een erg gezellig stadje om te vertoeven en heeft heel wat toffe winkeltjes. :)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 18:32

Wil je een hotel, appartement of hostel?

Ik ben een aantal jaar geleden met vrienden naar Barcelona geweest, wij hebben toen geslapen in een super fijne en goedkoop hostel. Vanuit daar kon je alle kanten op.

Ik ben kwijt hoe het heet, ik ga een van die vrienden wel vragen, mocht je interesse hebben. :)

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 18:42

Ik zat in Hostal Generator. Qua prijs goed te doen, eten/ontbijt was redelijk maar evt. zijn genoeg eetgelegenheden in Barcelona zelf.
Nette kamers, douche was wel wat klein maar later bleek dat dit verschilde per kamer. Wij hadden een 6 pers. kamer.
Het hostal ligt op zo'n 10 minuten loopafstand van de Ramblas, de hoofdstraat van Barcelona.
Barcelona is echt een gave stad, ik heb echt geweldige dagen gehad met m'n vriendinnen.
Er is een hoop te doen, zo hebben wij ook het FC Barcelona stadion (€17,50 p.p.) bezocht en dat was ook voor ons als niet-voetbalfans echt een hele ervaring.

Alvast veel plezier gewenst, als ik ooit nog eens de kans krijg ga ik zeker terug! :D

http://generatorhostels.com/en/destinations/barcelona/