Help, vakantie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Diablo

Help, vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 14:33

Pffff.....ben nu al dagen op zoek naar een leuke vakantiebestemming voor ons gezin (man, ik en drie dochters van 11, 15 en 17 jaar), maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
We staan overal voor open, een vliegvakantie, all in of juist niet, met de auto, het maakt allemaal niet zoveel uit, als het maar leuk is (en niet al te duur natuurlijk)!

Heeft iemand hier een onvergetelijke vakantie beleefd en wil dat met mij delen?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 14:36

Wat is je budget ongeveer?
En waar houden jullie van? Een doe-vakantie, of zijn jullie meer gericht op de cultuur/architectuur oid van een gebied?

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 14:39

Het mag gewoon van alles zijn, maar we moeten natuurlijk wel rekening houden met de (puber)dames. De één ligt het liefst de hele dag aan het strand, de ander wil cultuur snuiven en de jongste vindt alles wel leuk.
We gaan ongeveer een weekje weg (ivm de honden) en het budget is ongeveer tot 2500 euro.

Lau

Re: Help, vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 14:42

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 14:43

Ik moet eigenlijk meteen denken aan Kroatie. En dan wat zuidelijker dan het gros van de nederlanders gaat.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 14:44

Diablo schreef:
Het mag gewoon van alles zijn, maar we moeten natuurlijk wel rekening houden met de (puber)dames. De één ligt het liefst de hele dag aan het strand, de ander wil cultuur snuiven en de jongste vindt alles wel leuk.
We gaan ongeveer een weekje weg (ivm de honden) en het budget is ongeveer tot 2500 euro.

Barcelona? :) Strand, cultuur, shoppen, mooie dingen en gezellig. :)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 14:46

Mallorca? Is erg leuk :j. Ik was samen met 3 volwassenen en 3 tieners (14-16) naar Mallorca gegaan. Wij zaten in Cala D'or, leuk plaatsje en leuk voor verschillende leeftijden :)

sannerody

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 14:47

Turkije, club golden beach is erg leuk!

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 14:49

OMG ons gezin bestaat ook uit man, vrouw, 3 kinderen van 11, 15 en 17!!
hahaha toevallig (ik ben die van 15)
wij gaan 3 weken naar indonesië mijn moeder werkt bij klm en sinds kort kunnen wij met korting geboekt IPB boeken ofzo dus de afgelopen 3 a 4 jaar zijn wij naar maleisië, thailand (toen waren er geen tickets dus deden we met onze boot rondje waddeneilanden ook niet verkeerd om daar paard te rijden :) ) en nu dus 3 weken indonesië

thailand is echt aan te raden!!!!

Happy_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 14:53

Kroatie vond ik ontzettend leuk! (Rovinj)

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 14:55

De bestemmingen die jullie noemen (Mallorca, Thailand) lijken me erg leuk, maar dan kom ik er niet met ons budget, denk ik.
Turkije is misschien een idee, maar om de één of andere reden trekt het mij niet zo....

Barcelona ga ik eens naar kijken!

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 14:55

lienieminie schreef:
OMG ons gezin bestaat ook uit man, vrouw, 3 kinderen van 11, 15 en 17!!
hahaha toevallig (ik ben die van 15)
wij gaan 3 weken naar indonesië mijn moeder werkt bij klm en sinds kort kunnen wij met korting geboekt IPB boeken ofzo dus de afgelopen 3 a 4 jaar zijn wij naar maleisië, thailand (toen waren er geen tickets dus deden we met onze boot rondje waddeneilanden ook niet verkeerd om daar paard te rijden :) ) en nu dus 3 weken indonesië

thailand is echt aan te raden!!!!

Thailand zal alleen niet binnen het budget gaan passen gok ik zo.

Zelf vond ik Kroatië erg leuk.
In de zomer heb je er heerlijk weer en genoeg stadjes die leuk zijn om te bezoeken!

joxbling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 14:59

Italië en dan vooral Toscane!
2 jaar geleden zijn wij naar de camping Norcenni Girasole Club geweest en dat is superleuk voor alle leeftijden!
Dit jaar gaan we weer naar Toscane maar dan naar Albatros dat zag er ook heel goed uit :)

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 14:59

Italië! Richting Florence en dan aan de kust.

En strand, zee enz en ook mooie steden/dorpjes om te bekijken. Prachtige natuur enz.

Kroatië is mooi maar Istrië zou ik mijden, is mega toeristisch en druk. Dan zou ik richting Split gaan. Wij zijn een aantal jaren terug in Zadar en Trogir geweest, beide erg mooi en knus en toch ook voldoende te beleven. Island hopping, Split als stad, wandelen, zwemmen enz.
Mocht je dat willen kan je zelfs met de boot over naar Italië om daar bv Venetië te bekijken.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 15:00

Ik ben naar Valencia geweest.
Strand, cultuur en héérlijk shoppen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 15:10

Valencia is echt een aanrader :j en dan een vakantiehuisje in de buurt (Olocau, auto huren en dan heerlijk strand / stad etc)

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 15:10

Check ticketspy.nl, daar staan altijd hele leuke aanbiedingen op

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 15:12

Ik weet niet wanneer je wilt, maar wij zaten eind augustus/begin september voor €550,00 all in in Tunesië.
Wij hebben vanuit het hotel diverse excursies geboekt (cultuur snuiven dus), wat erg leuk was.
Verder zaten wij direct aan het strand.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 15:14

De Canarische eilanden misschien? Niet te ver weg, mooie stranden voldoende cultuur en ontzettend leuke/gezellige boulevards! Dat zou voor ieder wat wils zijn. :)

Ik denk dat je met 2500 een heel eind komt als je een appartement huurt!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 15:15

Mijn moeder had alles losgeboekt en we waren voor 2 personen al meer dan 200 euro voordeliger uit. Wij zaten in het inturohotel,(naam heel even vergeten) er waren 3 buitenzwembaden, 1 binnenzwembad, een fitness, sauna, de zee op loopafstand, en het stadje op loopafstand. Ook is er een (bijna) volledig Nederlands sprekend animatie team. En het eten in de restaurantjes zijn heerlijk!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 15:21

Wij gaan eigenlijk altijd naar Griekenland op vakantie (ik ben 19, broertje 16). Dit jaar ga ik met een vriendin naar Stalis (Kreta) naar app. Arlekin Tango. Dit schijnt ook erg leuk te zijn voor gezinnen

Anders eventueel Poros, dan odessey apartments. Is een Nederlands/Grieks gezin, heel gastvrij en alles is er erg netjes. Leuk eiland ook Poros. Grenst aan het vaste land waar je elke dag leuke routes kan afleggen met de scooter of huurauto (hier is scooter altijd favoriete)

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 15:22

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 15:25

Ik zou zeker niet naar Florence of naar Barcelona gaan, veel te heet in de zomer.
Zou geloof ik eens kijken naar Kroatië, Hongarije en Polen. Allemaal behoorlijk onderschatte landen waar het prachtig is

Mallorca is trouwens ook een aanrader, leuke cultuur en een mooi strand. Niet duur ook!

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 15:31

LZP -> BEU

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 16:15

Rowdine schreef:
Ik zou zeker niet naar Florence of naar Barcelona gaan, veel te heet in de zomer.
Zou geloof ik eens kijken naar Kroatië, Hongarije en Polen. Allemaal behoorlijk onderschatte landen waar het prachtig is

Mallorca is trouwens ook een aanrader, leuke cultuur en een mooi strand. Niet duur ook!

Er zit qua temperatuur volgens mij niet zo veel verschil tussen Barcelona en Mallorca hoor.

Ik ben in totaal 7 keer op Mallorca geweest, in het hoogseizoen. Zeker een aanrader :j Is wel duurder maar dan zou je voor een appartement, logies en ontbijt of misschien nog half pension kunnen gaan.
Ik mis een beetje de periode die jullie willen gaan want dat maakt echt wel veel uit voor de prijs ;)