Onur Air, ervaringen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fireheart

Onur Air, ervaringen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 15:37

Hallo Bokkers!

Ik ga over een week of 5 naar Turkije en we vliegen heen en terug met Onur Air.
Maar nu ik de recensies over deze vliegtuigmaatschappij gelezen heb.... :x :x
De vliegtuigen blijken slecht te zijn, het personeel blijk vreselijk onvriendelijk te zijn en zo kan ik nog wel even door gaan.
Voor iemand met vliegangst is dit absoluut geen fijn vooruitzicht en ik zit nu al met een knoop in mijn maag.

In plaats van zin te hebben in mijn vakantie zie ik er nu ontzettend tegen op,
daarom vroeg ik me af of er mensen zijn die (laatst) met Onur Air gevlogen hebben en wél een fijne ervaring hebben gehad.
Misschien dat ik dan wel het vliegtuig in durf :')

Winged

Re: Onur Air, ervaringen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:39

Mijn zus heeft een tijd geleden met Onur Air gevlogen en er waren geen problemen. :)

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:42

Wij zijn afgelopen oktober met onur air gevlogen. Op verschrikkelijk noodweer na goede vlucht gehad. Het was even behoorlijk spannend in de lucht met turbulentie en niet kunnen landen ivm de hevige storm die er net was, maar het personeel ving iedereen keurig op en de piloot wist het vliegtuig ondanks het weer perfect aan de grond te zetten.
Ik zou er zo weer mee vliegen

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:44

Ik ben al een paar keer met deze maatschappij gevlogen en heb nog nooit problemen gehad eigenlijk.

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:48

Mijn aller eerste keer vliegen was met Onur air. Onur air was echter toen in opspraak en haast elke dag in het nieuws. Dus toen best spannend allemaal.

Uiteindelijk een fijne vlucht gehad en dus eigenlijk een goede ervaring.

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:49

Hier ook prima ervaring, vriendelijk ook. :j Niks mis mee.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:55

Ik heb ermee gevlogen,aar kreeg ene black out. Eerst stond het vliegtuig een uur te lang aan de grond, er werd alleen Turks gesproken onder het personeel en niets gecommuniceerd naar de mensen in het vliegtuig. Toen we eindelijk vertrokken ging dat zo overhaast. Het hele vliegtuig rammelde en ik kreeg een black out en werd in Amsterdam weer wakker. De vlucht is verder goed gegaan hoor en we zijn veilig aan de grond gekomen. De regels zijn tegenwoordig zo streng dat ze er wel aan moeten voldoen. Maar ik herken alles wat je als review gelezen heb en kan beamen dat wanneer je vliegangst hebt als ik, dit niet mee hielp.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:56

Is me zeer prima bevallen. Besef wel dat positieve reacties vaak niet fora halen, negatieve des te meer.

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 16:02

De laatste keer dat ik met hun vloog... kreeg de meneer voor mij zijn bagage op zijn hoofd omdat die klep afbrak. En bij de persoon achter mij kwam er een heel stuk ijzer onder zijn stoel vandaan. Oh en het eten was niet te pruimen. Maar ik leef nog, dus ik zou je maar niet te druk maken :+

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 11:18

Fijn dat er ook nog mensen zijn met een goede ervaring :)
Dat maakt het al enigszins minder erg.

Het is gewoon zo jammer dat het vliegen voor mij al de hele vakantie verpest, want ik heb er wel ontzettend veel zin in.