Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Molfre schreef:Ik wou zeggen, reken er maar op dat je nu in een register staat, je gaat hier geen tweede keer mee weg komen.
Grit schreef:Waarom perse de VS? Er zijn vast genoeg andere landen met ranches en een mooie omgeving waar je legaal je tijd kunt doorbrengen. Dan kun je je recht op ESTA behouden en met een echte vakantie de VS bezoeken.
En dat je niet betaald krijgt is geen argument, het werk wat jij "gratis" doet kan een amerikaanse burger dus niet meer betaald doen.
_Linn_ schreef:Molfre schreef:Ik wou zeggen, reken er maar op dat je nu in een register staat, je gaat hier geen tweede keer mee weg komen.
Register van wat? Ik ben niet meegenomen voor verhoor ofzo de vorige keer dus voor hen ben ik gewoon een toerist zoals alle andere toeristen die er komen. Ik kon gewoon doorlopen toen.
_Linn_ schreef:Ik heb al eerder voor 7 weken op een dressuur/wedstrijdstal in Californië gewerkt en ik weet dus het hele verhaal met hoe het zit qua visum e.d. Ik werd toen ook bijna terug gestuurd, ik had net aan geluk!
_Dominique schreef:yardandgroom.com
Als ik jou was zal ik het risico niet nemen.
Ierland is ook erg leuk en zijn ook veel stallen etc.