B&B Amsterdam (of in de buurt van).

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

B&B Amsterdam (of in de buurt van).

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-14 10:42

Dag Bokkers,

Ik ben geen vakantieganger maar zo nu en dan kriebelt het om ergens naartoe te gaan en nu kriebelt het om naar Texel te gaan, ik ben daar nog nooit geweest en wij hebben daar een mooi Landal park liggen waar ik graag naartoe wil. Nu is het voor ons handig dat te combineren met een concert, omdat we vanuit het zuidelijkste puntje van NL komen. Maar dat zal tot zeker 23.00u duren en dan kom je daarna natuurlijk niet meer op Texel, nu zochten mijn vriend en ik een B&B in of buiten Amsterdam (of op de weg richting Den Helder) om een nachtje door te brengen en op dinsdagmorgen vroeg te vertrekken richting Texel. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer, we hebben een hond bij ons die mee moet overnachten maar ik ben niet van plan om €100,- voor enkel een nachtje te betalen...

Het hoeft absoluut geen luxe te zijn, maar wel schoon en de hond moet welkom zijn. De rest maakt me vrij weinig uit. :Y)

Wie o wie kan ons verder helpen?

imd

Re: B&B Amsterdam (of in de buurt van).

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 09:33

Ik volg even, ben ook op zoek naar iets betaalbaars voor 5 man ongeveer! Geen idee waar je met een hond terecht zou kunnen overigens. Waar laat je 'm tijdens het concert dan eigenlijk?

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 09:41

Is almere ook een optie? Ligt dicht bij amsterdam.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 09:47

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-14 14:44

Vriendlief gaat niet mee naar concert dus die is dan automatisch bij de hond, dat is ook een struikelpunt, het moet dus niet te ver van Amsterdam liggen anders blijven we rijden natuurlijk...

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 15:09

trekkershut op camping het A'damse bos wellicht een optie? Ik durf niet met zekerheid te zeggen of hier honden zijn toegestaan.

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 16:56

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 20:39

Misschien iets in Alkmaar. Daar is wel een aantal b&bs en je bent dan al aardig richting Texel.

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 23:11

http://www.bedandbreakfast.nl/bed-and-b ... d/c2758258

Broek in Waterland is heel leuk. ook om met de hond te wandelen. het ligt 10 minuten van Amsterdam vandaan en er zijn heel erg veel buslijnen die om het kwartier gaan. Vrijdag en zaterdags ook 's nachts. (vanaf de achterkant van het CS in Amsterdam, dus vanuit het centrum heel het CS door richting het IJ.

Zoek er eentje uit op loopafstand van de N247 (de weg) want daar is ook de bushalte.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 23:24

Kukkie schreef:
http://www.bedandbreakfast.nl/bed-and-b ... d/c2758258

Broek in Waterland is heel leuk. ook om met de hond te wandelen. het ligt 10 minuten van Amsterdam vandaan en er zijn heel erg veel buslijnen die om het kwartier gaan. Vrijdag en zaterdags ook 's nachts. (vanaf de achterkant van het CS in Amsterdam, dus vanuit het centrum heel het CS door richting het IJ.

Zoek er eentje uit op loopafstand van de N247 (de weg) want daar is ook de bushalte.

We hebben de auto bij ons dus dat is geen probleem. Verder zijn we niet van plan meer te doen dan enkel te slapen en 's morgens vroeg weer te vertrekken. Maar bedankt voor de tip!! Ga het zeker even nakijken. *D

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:31

Met de auto de binnenstad van Amsterdam in? Lijkt me heel duur. Maarja. Bij een concert in Amsterdan denk ik aan paradiso of de melkweg. Misschien zijn hmh of ziggo dome wel goed te doen met de auto.