ik ben me aan het oriënteren voor een vakantie naar de Canarische Eilanden met ons gezin (2 volwassenen, 2 kinderen van dan 4 en 7 jaar).
Tot nu toe spreekt Tenerife ons het meeste aan en dan met name het zuiderdeel van het eiland vanwege het klimaat. Wij zouden in februari willen gaan voor ongeveer 10 dagen.
Via internet kan ik door de bomen het bos niet meer zien dus ik wil sowieso snel eens langs een reisbureau gaan om informatie in te winnen.
All inclusive leek ons wel heel makkelijk met de kinderen, maar ik moet even kijken of we dan niet heel erg duur uit zijn. Ik kwam namelijk uit op prijzen van € 3500,00 (met zijn vieren) en ik schrok daar wel een beetje van

Nu heb ik alleen gekeken naar hotelkamers, maar wellicht dat een appartement ook all inclusive geboekt kan worden!?
Mijn vraag is of er hier mensen zijn die leuke accommodaties weten (of juist niet) of andere tips en info hebben?
Nogmaals heeft Tenerife onze voorkeur, maar een leuke accommodatie op een ander eiland is ook welkom!
Onze belangrijkste eisen zijn:
- zoetwaterzwembad dat verwarmd is in febr.
- kindvriendelijk -> verwarmd zoetwater kinderbad, een beetje animatie en eventueel een speeltuintje
- < 750 m van een zandstrand af
- < 750 m van een boulevard