Na super veel gave verhalen te hebben gelezen is het bij mij ook gaan kriebelen.
Er voor een tijdje tussenuit in m'n eentje. Ben via via op aupair-world.nl gekomen, en heb een gaaf gastgezin gevonden in Ierland die een au pair zoeken voor hun dochtertje.
Ik ben 17, ik word in januari 18.
Het zou gaan om een periode van minstens 3 maanden, en dan van juni tot augustus.
Ik zit momenteel in mijn eindexamenjaar, 12 juni word ik gebeld of ik geslaagd ben of niet, en 3/4 juli is de diploma uitreiking, dan zou ik dus niet in Nederland zijn.
Overigens begin ik wel in september aan een HBO studie.
Ik betwijfel het ontzettend, dit is iets wat ik heel erg graag zou willen. Puur voor de ervaring en het land. Ik zou er een hele hoop voor over hebben. Maar is dit überhaupt wel realistisch?
Er moet dan nog zó ontzettend veel geregeld worden.
Mijn ouders hebben zoiets van dat ik het beter volgende zomer kan doen, als ik dan 18 ben en het dan ruim van te voren regel etc.
Ik begrijp ze volkomen, begrijp mij niet verkeerd, maar er is mij altijd gezegd dat als ik de kans krijg om veel te reizen, ik het moet doen.
Wat denken jullie, is het een haalbaar idee?
Of is het misschien leuker om gewoon op mezelf 1 weekje naar Ierland te gaan in de zomer om de omgeving te ontdekken? En dan alsnog volgend jaar een gastgezin zoek.
Zit een beetje in een tweestrijd met mezelf.
Edit; iets meer informatie
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-04-14 21:05, in het totaal 2 keer bewerkt