Mijn moeder is op 5 mei "jarig". Een erg bijzondere dag voor ons. Nu willen wij iets leuks gaan doen met het hele gezin, maar doordat zij al lang ziek is kan ze niet zo heel veel. Ze kan niet stil staan, of veel lopen en zitten gaat eigenlijk enkel op een goeie stoel. Ze zit ook veel in een rolstoel. Uit eten zou natuurlijk leuk zijn, maar mijn broer heeft 3 hele drukke kleine kinderen die nog wel eens iets te enthousiast door het hele restaurant heen willen schreeuwen. Niet echt een succes natuurlijk.
Nu probeer ik me te bedenken wat we zouden kunnen gaan doen, maar veel verder dan zwemmen ben ik nog niet gekomen.
Heeft iemand nog een leuk idee in regio Gelderland?
Echt iets leuks weet ik zo niet, echter er is in Garderen een leuk restaurant voor de drukke kinderen. Jet heet de wildebras dit restaurant heeft een grote speelzolder waar de kinderen heerlijk kunnen spelen..
De apenheul! Ik denk dat de apen je moeder heel erg kunnen opvrolijken en de kinderen zullen ze ook leuk vinden. Je kan ook naar paleis 't loo gaan, de tuinen bezoeken, is ook erg mooi
tones
Geplaatst: 23-04-14 22:32
Als t mooi weer is, de Ossenstal in Epe. Jullie lekker op t terras, kinderen laat je uitbulderen in de speeltuin, en daarna lekker eten met zn allen.