Ik weet nog dat ik vorig jaar ergens lichtelijk hysterisch dit topic opende:
[BEU] 10 weken stage in spanje. HELP!!
En nu weer, want ik riep elke keer: "Oooh dat is volgend jaar pas!" En nu gaan we over 9 dagen vliegen

Nog even mijn verhaal in het kort:
Ik ga 1-5-2014 t/m 11-07-2014 samen met 4 klasgenoten 10 weken stage lopen bij ACE charity in Spanje. Dit is een asiel met 2 locaties, 2 van mijn klasgenoten gaan stagelopen in het asiel in Algeciras, en ik met de andere klasgenoot in Mijas. Wij krijgen hiervoor een vergoeding van school via het Leonardo da Vinci fonds, deze stimuleren stagelopen in het buitenland.
Inmiddels is alles geregeld bij instanties, vliegtickets geboekt,etc.
Aan de ene kant heb ik er super veel zin in maar ik ben ook echt stróntnerveus.
Komende dagen is het vooral koffer inpakken en weer uitpakken om te kijken of ik écht alles heb

Waar ik ook wel benieuwd naar ben is of er hier bokkers zijn die daar in de buurt op vakantie geweest zijn, of daar iig bekend zijn die mij kunnen vertellen wat er daar in de buurt allemaal te doen is, leuke bezienswaardigheden en of de prijzen van de supermarkten een beetje te vergelijken zijn met hier.
Ik zal hier voor de mensen die het leuk vinden foto's posten en updates plaatsen.
De eerste 17 dagen zitten we ivm veel studenten in een ander appartement zonder internet, 17 mei verhuizen wij naar het grote appartement waar wel internet aanwezig is, vanaf dan kan ik jullie ook op de hoogte houden

sorry voor mijn lichtelijk chaotische verhaal haha.