Hotel de Mallejan in Vierhouten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amigo_stan

Hotel de Mallejan in Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-14 12:52

Hoi allemaal,
Nou had ik een vraag, ik ga van de zomer 2 nachtjes met mijn pony naar de Mallejan in vierhouten, wie heeft er ervaring mee? Goed of slecht?

En misschien foto's van hoe het er uit ziet? De stallen en de rest? ik kan maar 1 of 2 foto's vinden en daar houd het ook helemaal mee op..

Ik ben zeer benieuwd, ik heb er wel ontzettend veel zin in!

Ik hoor het wel!

Essxan

Re: Hotel de Mallejan in Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 13:14

Ik ben er ooit een keer geweest met een dagtocht met de paardenclub. Stallen zijn er prima en je kunt er lekker eten, ook is de omgeving erg mooi om te rijden. Hoe het is om daar te overnachten weet ik dus niet.

Amigo_stan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-14 13:28

Essxan schreef:
Ik ben er ooit een keer geweest met een dagtocht met de paardenclub. Stallen zijn er prima en je kunt er lekker eten, ook is de omgeving erg mooi om te rijden. Hoe het is om daar te overnachten weet ik dus niet.

Oke, ik lees tegenover stellende dingen, de ene staat heel erg verouderd, en de andere vind ze gewoon prima..

Grit

Re: Hotel de Mallejan in Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:59

We zijn er een keer met de paarden geweest, maar dat is alweer een paar jaar geleden.

Ze hadden toen een stallencomplexje met paddocks. Vorig jaar wilden we weer gaan, maar kwamen we erachter dat ze alleen nog stallen hebben, maar geen uitloopmogelijkheden meer voor je paard. Ze waren dat stuk grond kwijt en hebben in de bestaande bijgebouwen stallen gemaakt.
We zijn om deze reden zonder paarden gegaan en maar de fietsen en hond mee genomen. Ik heb nog wel even in de stallen gekeken, maar ik weet eigenlijk niet meer wat ik ervan vond. Maar ze willen echt wel dat je paard goed staat, dus het zal wel in orde zijn.

En de uitrijmogelijkheden zijn geweldig!

In de buurt zit ook de Roode Koper, dan zit je echt middenin de bossen en zijn er ook paddocks en weidegang voor je paard.

Amigo_stan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-14 09:36

Grit schreef:
We zijn er een keer met de paarden geweest, maar dat is alweer een paar jaar geleden.

Ze hadden toen een stallencomplexje met paddocks. Vorig jaar wilden we weer gaan, maar kwamen we erachter dat ze alleen nog stallen hebben, maar geen uitloopmogelijkheden meer voor je paard. Ze waren dat stuk grond kwijt en hebben in de bestaande bijgebouwen stallen gemaakt.
We zijn om deze reden zonder paarden gegaan en maar de fietsen en hond mee genomen. Ik heb nog wel even in de stallen gekeken, maar ik weet eigenlijk niet meer wat ik ervan vond. Maar ze willen echt wel dat je paard goed staat, dus het zal wel in orde zijn.

En de uitrijmogelijkheden zijn geweldig!

In de buurt zit ook de Roode Koper, dan zit je echt middenin de bossen en zijn er ook paddocks en weidegang voor je paard.

Oke jaa ik hoorde dat er geen paddock's zijn, ik ga ernaar toe voor mn paard en lekker veel buitenrijden en wandelen met paard en de hond. dus als het goed is is hij echt alleen s'nachts in de stal. (gelukkig)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 09:59

Dat is ook zo, je bent overdag al lang op pad.
Maar voor ons toch een belemmering dat ze dan na zo'n rit ineens helemaal stil staan en niet even lekker kunnen rollen en rond scharrelen. Ik hoop dat ze toch nog een keer wat ruimte maken voor een uitloopmogelijkheid :j

Amigo_stan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-14 11:35

Grit schreef:
Dat is ook zo, je bent overdag al lang op pad.
Maar voor ons toch een belemmering dat ze dan na zo'n rit ineens helemaal stil staan en niet even lekker kunnen rollen en rond scharrelen. Ik hoop dat ze toch nog een keer wat ruimte maken voor een uitloopmogelijkheid :j

Dat is wel jammer ja.. helemaal niet aan gedacht :P