Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Essxan schreef:Ik ben er ooit een keer geweest met een dagtocht met de paardenclub. Stallen zijn er prima en je kunt er lekker eten, ook is de omgeving erg mooi om te rijden. Hoe het is om daar te overnachten weet ik dus niet.
Grit schreef:We zijn er een keer met de paarden geweest, maar dat is alweer een paar jaar geleden.
Ze hadden toen een stallencomplexje met paddocks. Vorig jaar wilden we weer gaan, maar kwamen we erachter dat ze alleen nog stallen hebben, maar geen uitloopmogelijkheden meer voor je paard. Ze waren dat stuk grond kwijt en hebben in de bestaande bijgebouwen stallen gemaakt.
We zijn om deze reden zonder paarden gegaan en maar de fietsen en hond mee genomen. Ik heb nog wel even in de stallen gekeken, maar ik weet eigenlijk niet meer wat ik ervan vond. Maar ze willen echt wel dat je paard goed staat, dus het zal wel in orde zijn.
En de uitrijmogelijkheden zijn geweldig!
In de buurt zit ook de Roode Koper, dan zit je echt middenin de bossen en zijn er ook paddocks en weidegang voor je paard.
Grit schreef:Dat is ook zo, je bent overdag al lang op pad.
Maar voor ons toch een belemmering dat ze dan na zo'n rit ineens helemaal stil staan en niet even lekker kunnen rollen en rond scharrelen. Ik hoop dat ze toch nog een keer wat ruimte maken voor een uitloopmogelijkheid