Wie heeft DE TIP voor een leuk hotel in Parijs ...in Londen weet ik de weg op mn duimpje maar ja deze zomer gaan we niet echt op zomervakantie maar een paar dagen naar Parijs...ik heb echt geen flauw idee hoe Parijs in elkaar zit en wat waar is dus mijn vraag...wie weet een leuk hotel voor ons 3en..(ikke manlief en dochter van 12)
wat zijn je wensen? ben je weinig op je kamer en wil je daar op besparen of wil je echt een goed hotel waarbinnen je ook kan dingen kan doen (denk aan een sauna oid)
ik ben vorige week 4 volle dagen geweest dus als je tips wilt qua dingen doen hoor ik het wel
Het Ibishotel Faubourg St. Antoine! Moet je even de goede zoeken, er zitten meerdere Ibishotels in Parijs. Maar deze zit een stukje buiten het toeristische centrum in een hele leuke wijk met restaurantjes en barretjes en zo. En de metrohalte is vlakbij dus het centrum is snel te bereiken.
wensen zijn goed hotel met ontbijt mogelijkheid.op loopafstand van metro liefst ook een touristische attractie...of dat nu de eifeltoren is of de notre dame..maakt niet veel uit...
Ik ben eind maart naar Parijs gegaan en heb in hotel Louise Blanc verbleven. Dit was 20 meter vanaf het metrostation. Het is alleen niet heel dichtbij de Eiffeltoren bijv. Met een paar haltes en 1 overstap ben je wel bij de Notre Dame en het Louvre.
Mocht je vragen hebben, het liefste een PB'tje sturen. Ik kijk namelijk niet altijd in de topics. Anders wacht je dalijk heel erg lang op een reactie, omdat ik het vergeet, haha.