Van de zomer wil ik van Nederland (of vanaf Duitsland) naar Turkije vliegen. Naar Antalya om precies te zijn. Een enkeltje. Daar blijf ik een week. Daarna wil ik naar Bulgarije vliegen, naar de hoofdstad Sofia... Daar blijf ik twee weken, en dan weer terug naar Nederland.
De data's staan hier nog niet voor vast, dat is afhangende van wat het goedkoopste is. Maar het gaat gebeuren in eind juli/augustus.
Alleen, pffft. Ik ben helemaal de weg kwijt. Ik wil natuurlijk zo low budget mogelijk tickets boeken. Dus al naar Ryanair, Wizzair en Easyjet gekeken, maar ik kan zo niets vinden vanaf NL of Duitsland naar Antalya toe.
En vervolgens vanaf Antalya naar Sofia... Dan weet ik al helemaal niet waar ik moet kijken. Ik kom alleen uit op dure vliegtuigmaatschappijen. Ik kan natuurlijk geen Turks of Bulgaars, dus ik moet het via Nederlandse of Engelse sites allemaal bekijken, maar die listen natuurlijk niet de hele goedkope vluchten.
Ik ben eigenlijk beetje het spoor bijster hoe ik het beste en het makkelijkste, maar nog het belangrijkste; WAAR ik in hemelsnaam niet al te dure vluchten kan boeken.
Iemand die wat vaker reist en wat meer verstand heeft van deze zaken? Ik reis namelijk zelf nooit

Iemand die me de juiste richting uit kan sturen? Ik wil ook best 16 uur in een bus zitten hoor van Antalya naar Sofia haha. Als het maar zo goedkoop mogelijk kan.