Romantisch weekendje weg!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loei

Romantisch weekendje weg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-14 19:32

Hoi hoi :D

Binnenkort heb ik een jaar met mijn vriend. Om hem te verassen wil ik hem een weekendje weg geven! Maar nu zie ik door de bomen het bos niet meer :')
Nu heb ik uiteraard hier en daar al lopen zoeken op booking site enz. Maar eigenlijk ben ik benieuwd naar julie eigen ervaringen.

De bedoeling is dat we met de auto gaan. Het is een weekendje weg (vrij tot zon), dus uren rijden naar bestemming heb ik geen zin in. (parijs valt dus af). Mag best in belgië of duitsland.

Ik heb dat weekendje extra verwennen met een luxe hotel. (voor 1x mag dat wel <3 )We zijn wel echte ondernemers, dus iets kunnen bezoeken, bezichtigen of doen is een must, daar kunnen we dan ook gerust met de auto heen rijden. Ook vind ik het leuk om hem in dat weekendje mee te nemen naar een lekkere restaurant. Weet iemand een goede in die buurt?

Waar ik al heb gekeken op booking sites is bijvoorbeeld; rotterdam, antwerpen en valkenburg. Deze bleven in mijn geheugen zitten. Maar ik weet daar niet echt de must do's te vinden. Weet iemand wat je hier kan doen of zien? en wat zijn julie ervaringen? Wat is leuk?

Wie kan me opweg helpen? :')

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 22:18

Wij zijn vorig jaar naar Valkenburg geweest.

Uiteraard lekker door de stad heen geslenterd en uitgebreid ontbeten en gegeten in alle schattige tentjes met mooi uitzicht. We zijn naar de grotten en de kastelen wezen kijken.

De tweede dag zijn we naar Snowworld geweest wat maar een klein stukje was met de auto.
We hebben daar toen gebruik gemaakt van het outdoorpark. Het grootste klim parcour in Europa en wilden eigenlijk ook nog snowboarden.

De derde dag zijn we naar de Gayia Zoo geweest wat ook een echte aanrader was.

Alles was lekker dichtbij en 's avonds bij verveling zijn we lekker in Valkenburg gaan wandelen.

Via Booking zijn alle hotels het goedkoopst.
De hotels in Valkenburg zijn sowieso niet prijzig dus meer geld om weer aan een dagbesteding uit te geven.

Loei

Re: Romantisch weekendje weg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-14 23:02

@raponsje

Bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik zit nu ook steeds maar aan valkenburg te denken. Mijn moeder sprak ook een en al lof hierover. Gayia zoo lijkt me leuk. Ga ik eens meer over lezen.

En iemand ervaring met thermae 2000 in valkenburg?
Mijn vriend is helemaal gek van zwembaden;p

Raponsje

Re: Romantisch weekendje weg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 23:07

Volgens mij is er ook een vakantiepark in de buurt met subtropisch zwembad. Misschien leuk om daar een paar uurtjes heen te gaan in de ochtend of avond.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 11:04

Toevallig heb ik net ook Valkenburg geboekt! 135 euro totaalprijs voor 2 nachten inclusief ontbijt. Dat is nog een keer te doen :)
Mijn ouders zijn er ook geweest en zij vonden het ook erg leuk.