Vakantie Verona

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Brievenbus

Vakantie Verona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-14 10:18

Hallo! :wave:
Mijn vriend en ik gaan in juni/juli naar Verona (op huwelijksreis :+: )
Nu vroeg ik mij af wat voor leuke dingen je kunt doen daar? We willen sowieso naar de opera natuurlijk, ook willen we graag 1 of 2 dagen een vespa huren :) Omdat we tijd zat hebben(bijna 2 weken) ben ik niet alleen op zoek naar de standaard 'bezienswaardigheden', maar ook leuke dingen om echt te dóén! Misschien een waterpark in de buurt ofzo? Wie o wie heeft er leuke ideeën voor ons? :))
En nog een vraagje.. Wie weet er misschien leuke restaurantjes?
Ik hoor het graaaag! :evaw:

Winged

Re: Vakantie Verona

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 10:23

Verona zelf is niet heel erg groot, hoe het zit met de omgeving en een vespa: Geen idee.
In ieder geval als je geen auto mee hebt: De treinverbinding is wél goed. Je bent met de trein vrij snel bij het zuidelijke puntje van het Gardameer of in Venetië.

Als je geluk hebt worden er in de Arena optredens gehouden, sowieso is de Arena overdag wel leuk om te bekijken.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-14 10:28

Winged schreef:
Verona zelf is niet heel erg groot, hoe het zit met de omgeving en een vespa: Geen idee.
In ieder geval als je geen auto mee hebt: De treinverbinding is wél goed. Je bent met de trein vrij snel bij het zuidelijke puntje van het Gardameer of in Venetië.

Als je geluk hebt worden er in de Arena optredens gehouden, sowieso is de Arena overdag wel leuk om te bekijken.

Dankje :j
Ja de treinverbindingen zijn prima, dat wist ik. En de machinisten en kaartjesknippers ( :o? ) zijn erg galant. Mijn zus heeft eens een 'eigen trein' gekregen omdat ze in de verkeerde was gestapt := Ze koppelden gewoon een stuk eraf en reden met haar de andere kant op _O-
Venetië ben ik al (te) vaak geweest, gardameer is wel een leuk idee!