Creatieve stadswandeling in Antwerpen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schuur_

Creatieve stadswandeling in Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 00:02

Hallo,

Vandaag was ik aan het rondsnuffelen om iets te doen voor mijn verjaardag in mei aangezien dat het nu al een paar jaar traditie is dat er een dagje van gemaakt wordt onder vriendinnen.
Ik had bedacht, aangezien ik en het grootste deel in Antwerpen wonen, om een stadswandeling in eigen stad te doen om zo ongekende plekjes te leren kennen of beter te leren kennen.

Nu is het niet zo moeilijk om wandelroutes te gaan afhalen in het toeristencentrum maar alleen wandelen is ook maar zo droog dus misschien zijn er hier mensen die nog leuke ideeen hebben?
Wel liefst niet van die 'vrijgezellenfeest'opdrachten. :list:

Zelf had ik gedacht om bepaalde plaatsen/bezienswaardigheden aan te duiden op de map en daar een drankje bij te doen om ons te belonen dat we ergens zijn en om ons even wat langer stil te laten staan.
Ook om bijvoorbeeld de FroYobar aan te duiden ed, gewoon een alternatieve stadswandeling zonder de grote bekende dingen te missen. *\o/*

's Avonds gaat er waarschijnlijk gewoon naar de Kelly's gegaan omdat dat onze stamkroeg is maar Park Avenue of het Vervolg komen ook wel op het lijstje maar ook hiervoor geldt: suggesties zijn welkom!

Mvg,

Suzanne