Ik ga eind mei naar Belek.
Ben nog nooit eerder in Turkije geweest, ben heel benieuwd.
Iemand nog leuke tips?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wij gaan naar Bodrum.
mijn ouders hebben een huis in Villapark Belek dus ben redelijk bekend. Naast Belek ligt een plaatsje Kadriye, persoonlijk vind ik dit gezelliger dan Belek. In Kadriye kun je lekker eten bij Adana, maar als je een hotel of resort bezoekt krijg je daar wellicht weinig van mee. Het is zeker de moeite om Antalya te bezoeken, ga dan naar het atatürk park, zoek maar op restaurant Stella's in Antalya, érg mooi en lekker! Je kunt ook de markt in Kadriye bezoeken. Veel plezier!
[/quote]
Naar welk hotel ga je?
Er zit daar ook een hamam, die is briljant en kan ik je echt 100% aanraden.
Alanya is prima met de bus te doen, je bent er zo.
Verder zijn wij o.a. wezen quad-rijden, jeep safari, hamambezoek, Alanya & Antalya tour & zo hebben we ook de grotten e.d. van Alanya gezien. De Antalyatour zou ik alleen in de verste verte niet aanraden. Het is een ellendig end rijden, slechte airco en dat resulteerde erin dat ik nogal levenloos werd en pas na een paar liter water weer opknapte.
In de buurt van Konakli - op loopafstand van ons hotel - zat ook een discotheek, Summer Garden. Ik weet niet of je van het uitgaan bent? Maar samen met Havana was dat echt één van de beste tenten in Turkije waar we zijn geweest!
Maar ik vind het een prachtig land waar we keer op keer hebben genoten!
TamaraFloor schreef:Wij gaan Eftalia resort. Ken je dat Ier?
Daar ga ik met een vriendin heen dus zullen wel een keer flink willen stappen!
Veel plezier alvast!