Ibiza 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rapunzelx

Ibiza 2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-14 21:39

¿Quién va más a Ibiza?

Ik ga in Oktober naar Sante eularia, super veel zin in natuurlijk! *\o/*
Waar zitten jullie? Nog do's & dont's?

Afbeelding

maximepatser

Re: Ibiza 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 00:32

Ik ga ook <<) <<) <<) <<) <<) <<) <<) <<) <<) <<) <<) <<) <<)

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-14 00:03

maximepatser schreef:
Ik ga ook <<) <<) <<) <<) <<) <<) <<) <<) <<) <<) <<) <<) <<)

:')

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 15:26

oehh…daar zit een heel leuk en goed restaurantje…Bollywood :)

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-14 18:37

Kinke schreef:
oehh…daar zit een heel leuk en goed restaurantje…Bollywood :)

Is het duur of redelijk?

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 18:58

weet ik niet meer eigenlijk, volgens mij middenmoot. Is al wel weer een jaar of 4 geleden :)

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-14 21:29

Nobody meer? -O-

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 10:47

Is het de eerste keer Ibiza?
Ik ga eigenlijk elk jaar wel, wat mij betreft is een aanrader zeker C'ap de Falco, niet gaan eten, dat is redelijk prijzig, maar wel met een drankje de zonsondergang bekijken!
En verder, poeh, er zijn zoveel mooie plekjes! Calla Conta is een heel leuk en mooi strand met een leuk tentje om te eten, om te eten is reserveren wel handig, erg populair, maar de prijzen vallen mee.
Als je van feestjes houd MOET je naar Ushuaia geweest zijn, kaartjes en drankjes erg prijzig, maar dat moet je meegemaakt hebben. Ook leuk dan is 'smiddags naar Bora Bora, DJ aan het strand en hele relaxte sfeer tot diep in de nacht :-)

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 11:59

Vesceron schreef:
Is het de eerste keer Ibiza?
Ik ga eigenlijk elk jaar wel, wat mij betreft is een aanrader zeker C'ap de Falco, niet gaan eten, dat is redelijk prijzig, maar wel met een drankje de zonsondergang bekijken!
En verder, poeh, er zijn zoveel mooie plekjes! Calla Conta is een heel leuk en mooi strand met een leuk tentje om te eten, om te eten is reserveren wel handig, erg populair, maar de prijzen vallen mee.
Als je van feestjes houd MOET je naar Ushuaia geweest zijn, kaartjes en drankjes erg prijzig, maar dat moet je meegemaakt hebben. Ook leuk dan is 'smiddags naar Bora Bora, DJ aan het strand en hele relaxte sfeer tot diep in de nacht :-)

Jup, voor mij wordt het de eerste keer! Naar Calla Conta zal ik eens kijken, thanks voor de info! :D

vronytopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 13:03

Welk hotel ga je heen? iemand nog tips voor leuke mag wel luxe hotels?
Wij willen oktober naar ibiza!

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 16:50

vronytopper schreef:
Welk hotel ga je heen? iemand nog tips voor leuke mag wel luxe hotels?
Wij willen oktober naar ibiza!

Misschien kom ik je wel tegen haha :')

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 10:27

@vronytopper, beetje afhankelijk in welk gedeelte je wilt is Destino een heel mooi en heel luxe hotel, deze zit meer richting Talamanca, dichtbij de haven van Ibiza. Ook Garbi en Royal zijn mooi hotels, zitten in Playa D'en Bossa. Als je echt echt luxe wil, is Ushuaia, ook in Playa D'en Bossa te gek, maar erg prijzig en meestal al snel vol, hoewel Oktober vast nog wel te boeken is, daar worden wel feesten gegeven (van 'smiddags tot 00:00 uur), dus een beetje herrie moet je niet erg vinden.

Jodyy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 16:13

ik ga morgen naar ibizaa!!! yeeeeh!!
het is maar voor 5 daagjes maar zoo veel zin in!
tas staat al gepakt met alle jurkjes en outfits helemaal klaar ervoor!:)

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-14 16:46

Jodyy93 schreef:
ik ga morgen naar ibizaa!!! yeeeeh!!
het is maar voor 5 daagjes maar zoo veel zin in!
tas staat al gepakt met alle jurkjes en outfits helemaal klaar ervoor!:)

Vet! Veel plezier! *\o/*

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 19:27

Op zondag overdag naar het strandje Tropicana, heerlijk strandje waar alles bij je bedje bezorgd word als je dat wilt. Liggen veel BN'ers en rond uurtje of 4 naar Bora Bora paar strandjes verder, thé place to be op zondag middag/avond :D

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 19:30

Wij gaan over 3 weken. Zitten in San Antoni. Voor mij de tweede keer Ibiza, voor mijn vriend de eerste keer.
I love ibiza <3

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-14 07:22

Mariska_D schreef:
Wij gaan over 3 weken. Zitten in San Antoni. Voor mij de tweede keer Ibiza, voor mijn vriend de eerste keer.
I love ibiza <3

Wat leuk! Hoe lang ga je? Veel plezier alvast! :D

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 07:28

Ik ben in mei naar santa eularia geweest, ik vond het echt heel leuk! :)

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-14 07:31

maximexfleur schreef:

Zijn er ook leuke dingen te doen in de omgeving? :)

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 07:39

rapunzelx schreef:
maximexfleur schreef:

Zijn er ook leuke dingen te doen in de omgeving? :)

Er is een leuke boulevard, je kan veel auto's/scooters/fietsen huren en je zit niet ver van de hoofdstad Eivissa af. Op de boulevard veel restaurantjes en ijsbarretjes maar ook winkeltjes etc.

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 09:11

rapunzelx schreef:
Mariska_D schreef:
I love ibiza <3

Wat leuk! Hoe lang ga je? Veel plezier alvast! :D

twee weken *\o/*

Humphry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 09:25

Ben in 2008 geweest, vetste zomervakantie ooit gehad! Wij zaten in San Antonio..Dit is het levendigste plaatsje naast Eivissa zelf op heel het Eiland ( Eivissa ligt rechts aan de kust van het eiland, San Antonio links aan de kust ) Het eiland is maar 20 km breed en zn 40 km lang. Ik ben in oktober terug gegaan naar Ibiza omdat ik er van 'baalde' dat ik niets van het eiland had gezien, we hebben toen een auto gehuurd en een weekje langs de kustlijn gaan rijden ( elke dag een ander stukje ) en dit was echt prachtig! Hele mooie hoge kliffen, echt prachtig! Mooi is om even de Dalt Vila te beklimmen op Eivissa. Qua stappen móet je echt in de Pacha geweest zijn ( neem wel een goed gevulde portemonnee mee, ik ben naar de avond van David Guetta geweest, kaartjes kostte tegen de 100,- en betaalde voor 2 malibu cola 28,- :D ) Verder is het eten en de drankjes overal wel goed te betalen. Inderdaad het strandje Cala Conta is leuk en mooi om even te bezoeken. Verder lekker relaxen, als je wilt feesten, en cultuur snuiven :) Als je nog vragen hebt mag je mij altijd even pb'en.. :)

__Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 09:43

Ik ga al jaren naar Ibiza! En ook altijd in Santa Eularia. Ik ga 4 juli twee weken heen.
In Santa Eularia is voor jongeren niks te doen, dus als je in je vakantie echt wil feesten moet je daar niet zitten want dan moet je elke keer met de taxi. Ik ga met mijn ouders dit jaar voor het 8e jaar naar ibiza. We hebben altijd een huurauto gehad dus heb alle strandjes en plekken gezien.

In welk hotel zit je?

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 10:22

hmm Humphty, ik moet toch eerlijk zeggen dat ik de Pacha toch de minst leuke club vind van Ibiza, ik ben inmiddels zo'n 7 keer naar Ibiza geweest waarvan een aantal keer naar de Pacha, maar keer op keer een tegenvaller... ze laten onbeperkt mensen binnen, wat met populaire DJ's voor hele krappe toestanden zorgt, ook de muziek staat zo ernstig hard, dat je misselijk word van de bass die door je hele lichaam dreunt en inderdaad de drankjes zijn niet te betalen terwijl het geen grote glazen zijn!
Ik zou toch vooral Ushuaia aanraden, lekker buiten aan een prachtig zwembad met geweldig podium en zeker aankomend seizoen de leukste DJ's! Ook Amnesia en Privilege vond ik veeeel leuker en mooier :j

Humphry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 14:14

Vesceron schreef:
hmm Humphty, ik moet toch eerlijk zeggen dat ik de Pacha toch de minst leuke club vind van Ibiza, ik ben inmiddels zo'n 7 keer naar Ibiza geweest waarvan een aantal keer naar de Pacha, maar keer op keer een tegenvaller... ze laten onbeperkt mensen binnen, wat met populaire DJ's voor hele krappe toestanden zorgt, ook de muziek staat zo ernstig hard, dat je misselijk word van de bass die door je hele lichaam dreunt en inderdaad de drankjes zijn niet te betalen terwijl het geen grote glazen zijn!
Ik zou toch vooral Ushuaia aanraden, lekker buiten aan een prachtig zwembad met geweldig podium en zeker aankomend seizoen de leukste DJ's! Ook Amnesia en Privilege vond ik veeeel leuker en mooier :j

Smaken verschillen gelukkig, bij de feesten waar ik ben geweest van Pacha was er echt een limiet hoor ;-)
Alles tot in de puntjes verzorgd, geen overvolle zalen, goede service aan de bar en top entertainment.
En ja, de muziek staat hard maar in mijn belevenis niet harder als in een andere club hoor .
Maar geloof best dat als je op een standaard avond gaat, en dus ook een stuk minder entree/ticket geld hoeft te betalen, het behoorlijk druk kan zijn!
( wel grappig, mag ik vragen dat als het elke keer z'n tegenvaller is, je toch nog z'n keer of 7 naar binnen gaat als er nog tientallen grote clubs op Ibiza zijn ? :) )

Gewoon puur interesse he?