Ik ga in Oktober naar Sante eularia, super veel zin in natuurlijk!

Waar zitten jullie? Nog do's & dont's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vesceron schreef:Is het de eerste keer Ibiza?
Ik ga eigenlijk elk jaar wel, wat mij betreft is een aanrader zeker C'ap de Falco, niet gaan eten, dat is redelijk prijzig, maar wel met een drankje de zonsondergang bekijken!
En verder, poeh, er zijn zoveel mooie plekjes! Calla Conta is een heel leuk en mooi strand met een leuk tentje om te eten, om te eten is reserveren wel handig, erg populair, maar de prijzen vallen mee.
Als je van feestjes houd MOET je naar Ushuaia geweest zijn, kaartjes en drankjes erg prijzig, maar dat moet je meegemaakt hebben. Ook leuk dan is 'smiddags naar Bora Bora, DJ aan het strand en hele relaxte sfeer tot diep in de nacht
rapunzelx schreef:maximexfleur schreef:Ik ben in mei naar santa eularia geweest, ik vond het echt heel leuk!
Zijn er ook leuke dingen te doen in de omgeving?
Vesceron schreef:hmm Humphty, ik moet toch eerlijk zeggen dat ik de Pacha toch de minst leuke club vind van Ibiza, ik ben inmiddels zo'n 7 keer naar Ibiza geweest waarvan een aantal keer naar de Pacha, maar keer op keer een tegenvaller... ze laten onbeperkt mensen binnen, wat met populaire DJ's voor hele krappe toestanden zorgt, ook de muziek staat zo ernstig hard, dat je misselijk word van de bass die door je hele lichaam dreunt en inderdaad de drankjes zijn niet te betalen terwijl het geen grote glazen zijn!
Ik zou toch vooral Ushuaia aanraden, lekker buiten aan een prachtig zwembad met geweldig podium en zeker aankomend seizoen de leukste DJ's! Ook Amnesia en Privilege vond ik veeeel leuker en mooier