Zonnige bestemming voor de meivakantie (tussen 19/4-3/5)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mvrdehaan

Zonnige bestemming voor de meivakantie (tussen 19/4-3/5)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 21:42

Hallo Allemaal,

Ik heb dit jaar voor éénmaal 2 weken meivakantie. Nu blijkt het dat je in de eerste week van de meivakantie ontzettend goedkoop richting de zon kan. (Ik werk in het onderwijs, dus ben altijd gebonden aan de hoge prijzen.)

Ik ben echt onwijs toe aan een weekje zon. Maar er is niemand die mee kan. M'n vriend kan niet vrij krijgen, vriendinnen ook niet etc. etc. Alleen een vliegvakantie boeken en dan alleen in de zon liggen is niet echt mijn ding.

Aangezien ik altijd al een keer op paardrijvakantie heb gewild (ben ondertussen 27 en nog steeds niet gedaan), leek dit mij een uitstekende kans om zon en paarden te combineren. :)

Vandaar mijn vraag:

Zijn er mensen die een leuke, zonnige paardrijvakantie/bestemming weten voor in de meivakantie? Er hoeft van mij niet alleen maar gereden te worden. Een dagje een stad bekijken of een dagje aan het strand liggen er bij is ook helemaal prima of lekker een terrasje pakken.

Ik wil gewoon graag ergens naar toe met garantie op lekker weer! {:}

Misschien zijn er zelfs wel mensen die zin hebben om mee te gaan? ;) Ik ben overal voor in!

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Anika

mvrdehaan

Re: Zonnige bestemming voor de meivakantie (tussen 19/4-3/5)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 23:29

Niemand?? :(

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 02:11

Hoihoi, jawel. Wij! Kijk maar even in mijn onderschrift als je wilt.
We zitten aan de zuid/westkust van Portugal. Via Ryan Air kun je vrij goedkoop vliegen op Lissabon (1 uur bij ons vandaan) of Faro (2 uur rijden bij ons vandaan).
We hebben zelf 2 Tennessee Walking horses, onze DA, die ook vlakbij woont, heeft ongeveer een 15 arabieren. Een paar daarvan willen ze wel verhuren (onder begeleiding) bij buitenritten.

Zon: ah.... dat is hier genoeg! In mei is het superlekker hier. Je kunt vanaf hier (wel auto huren lijkt mij) overal naartoe. Strand is vlakbij, terrasjes ook, tochten maken naar steden is van hieruit prima te doen.

Lijkt het je wat? PB maar met al je eventuele vragen! Eventueel, buiten SonhoCabana, is er ook nog een appartement in ons eigen huis, dus je hoeft niet helemaal alleen te zijn hoor ;-))

mvrdehaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-14 11:17

Dank je wel voor je reactie! Ik zal de site even gaan bekijken! :)

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 21:44