Ik ben een beetje aan het rondkijken wat ik wil gaan doen deze zomer
En nu kwam ik de InterRail Global Pass tegen; komt er op neer dat je een bepaald aantal dagen/weken onbeperkt binnen Europa kunt reizen. Nou lijkt me het echt geweldig om er een aantal weken op uit te trekken en gewoon verschillende landen aan te doen (met een vriendin erbij). Heeft iemand ervaring met deze pas en is het een aanrader of absoluut niet? En is het een beetje te doen om zo in die onbekende landen te treinen?
Alvast bedankt,
Groetjes [***]
Weet nog niet, ben er net achter gekomen dat dit concept überhaupt bestaat. Ik wil dus ook nog uitzoeken welke landen ik zeker wil bezoeken en welke niet. 
We zijn niet van plan om lang in ieder land te blijven, dat is eigenlijk echt een beetje de bedoeling. Gewoon gaan en zien waar je terecht komt. 

Neem leuke spelletjes mee zodat je je kan vermaken met je vrienden (ik heb heel veel geyahtzeed en gekaart.) Ik heb eens meegemaakt dat er een vertraging van 8 uur was. Zaten wij daar op een station in een minidorpje in Bulgarije. Geen voorzieningen zoals wc/iets te eten. Ik heb me geen moment verveeld, wij hebben een aantal (roma) kinderen leren yahtzeeën
Heb met een aantal van deze random vreemdelingen ook nog steeds contact.