Het is bijna zover..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xTammyy

Het is bijna zover..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-14 23:10

Eind januari is mijn shetlander Colour verkocht en verhuisd naar Frankrijk. Toen zijn nieuwe eigenaren hem kwamen ophalen zeiden ze dat ik altijd langs mocht komen.
We hebben contact gehouden via FB en komende zaterdag is het zover: ik ga Colour opzoeken *\o/*
Het wordt voor mij de eerste keer alleen vliegen dus ik vind het best spannend, maar heb er enorm veel zin in!
Natuurlijk wordt het niet alleen maar met Colour knuffelen, ik mag zondag ook mee naar een diner van de jachtvereniging waar de mensen lid van zijn en zo zullen we nog wel wat meer cultuur gaan opsnuiven.
Hier is het topic van Colour zijn afscheid [ITP] Mag ik nog één keer..
En hier een fotootje wat laatst op facebook is geplaatst.
Afbeelding

Zijn er nog dingen die ik echt niet mag vergeten? Dingen als een ID en mijn ticket heb ik al op mijn lijstje hihi.

CxB

Re: Het is bijna zover..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 23:18

Fotocamera en je telefoon !

esmee1233

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 11:30

je opladers… die vergeet ik altijd :o

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 13:38

Camera heb ik niet :P Telefoon gaat inderdaad mee en de oplader en externe oplader :))

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 13:39

Vraag of je van iemand een camera kan lenen. Hartstikke leuk om je eigen gemaakte foto's mee terug te nemen!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 15:09

Paspoort, reisverzekering, verzerkingspassen, pinpas, visakaart, reispapieren, nodige medicijnen, (lenzen, bril, lenzenvloeistof). Telefoon + oplader. Rest kun je eventueel nog wel aanschaffen.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 15:23

Een dikke trui en sokken voor in het vliegtuig :+ 9 van de 10 keer is het onwijs koud in het vliegtuig. Ik neem altijd een extra joggingpak mee die ik over mijn kleren aantrek en dikke wollen sokken. Of eventueel een dekentje o.i.d. Tijdschriften zijn ook altijd leuk om te lezen in het vliegtuig. En wat eten,ik neem altijd een lading chips en koek mee voor in vliegtuig en op het vliegveld. :+ Veel plezier alvast!

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 15:59

Kan even rondvragen voor een camera maar gebruik eigenlijk altijd mijn telefoon daarvoor.
Winged, wat bedoel je precies met reispapieren? Verzekeringspas moet ik niet vergeten nee, de rest had ik al staan ja :D
Klinkt wel lekker ja, dikke trui enzo voor in t vliegtuig :P En ik moet zaterdag smorgens al vertrekken dus ik weet niet of ik dan zin in chips heb :o

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 16:10

Reispapieren als in vliegtickets, gegevens locatie waar je verblijft, telefoonnummer van deze mensen, (deze info ook aan de thuisblijvers geven), jouw gegevens doorgeven, eventueel alvast op de kaart zoeken waar je heen gaat + deze uitprinten.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 16:17

Ah zo, dankjewel!