Veel van jullie zullen wel in het mooie gebied de veluwe wonen. Ik ga samen met @estella81 op veluwetrail van 27 april tot 4 mei. Nu zoeken wij nog een overnachtingsplek (3dagen) van 28 april tot 1 mei in Hoenderloo, we hebben nu een reservering staan bij de krimhoeve maar hier kunnen ze maar 4 uur op een dag uit de stal.. Dit is geen heel groot probleem maar we hebben ze liever langer buiten.. (Lees: zijn gewend 24/7 buiten te lopen)
Dus zijn er nog lieve bokkers met een plekje voor 2 hele gezellige meiden en 2 hele lieve merrie's (die bij elkaar kunnen)
Ik hoop dat er veel reacties op komen, (of evt. een plekje op een andere camping/b&b?)
Bel eens naar Fjordhest-Gard, bijna tegenover de Krimhoeve! Ruime stallen en veel weide! Anders wellicht de Witte Hoeve in Hoenderloo? Schijnt ook meer dan prima in orde te zijn!
Succes en veel plezier alvast!
lovelucydan
Geplaatst: 04-03-14 23:52
de krimhoeve vond ik heel leuk om te verblijven
ffjor
Geplaatst: 04-03-14 23:53
Ik zou idd naar Fjordhestgard gaan! paarden kunnen dag en nacht op het land en je mag hooi van hun bijvoeren als het nodig is. Zelf kun je in een blokhut overnachten.
SoleroLove
Geplaatst: 04-03-14 23:55
ik ben vandaag nog bij Fjordhest-gard geweest. Hun paarden lopen eigenlijk altijd 24/7 buiten en ze hebben leuke overnachtingen plekken. En het bos zit op 500m afstand. Ik zou daar gaan kijken als ik jou was.