Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:Ik heb net even gekeken of je bij moet betalen voor de bagage. Maar de 1 st. bagage tot 23 kg zit gewoon in de prijs.
zap schreef:MoonChloe schreef:Ik heb net even gekeken of je bij moet betalen voor de bagage. Maar de 1 st. bagage tot 23 kg zit gewoon in de prijs.
Waar zie je dat dan? Want ik lees dus overal dat je moet bijbetalen voor ruimbagage. Alleen handbagage zit bij de prijs in
@1234 erg vervelend ja. Ik zou inderdaad nog een keer de klantenservice bellen! Zij moeten dat kunnen regelen. Alleen is het wel erg kortdag. Zorg dat je mogen in ieder geval op tijd bent op Schiphol zodat je daar tijd hebt. Ik zou dan eerst naar de balie van de maatschappij gaan voor informatie (zitten vaak naast de incheck/dropoff).
zap schreef:Carrotcake schreef:Dan heb je een waarschijnlijk een een goedkoop ticket. Bij dit ticket moet je apart betalen voor je bagage......
En de vraag is dus waar dit kan
Carrotcake schreef:Bij mijn beste weten heeft het ermee te maken of je Flying Blue-member bent en of je intercontinentaal vliegt, of niet. Want ik koop ook altijd de goedkoopste tickets, maar omdat ik een Flying Blue-kaart heb, hoef ik niet bij te betalen voor ruimbagage.Volgens mij kan je die optie kopen als je online inchecked of je kan op de luchthaven betalen.
Met een geodkoop ticket bedoel ik het laagste tarief. Die tickets worden aangeboden waarbij je ze zelf kan uitbreiden met opties.
_Summerly_ schreef:Carrotcake schreef:Bij mijn beste weten heeft het ermee te maken of je Flying Blue-member bent en of je intercontinentaal vliegt, of niet. Want ik koop ook altijd de goedkoopste tickets, maar omdat ik een Flying Blue-kaart heb, hoef ik niet bij te betalen voor ruimbagage.Volgens mij kan je die optie kopen als je online inchecked of je kan op de luchthaven betalen.
Met een geodkoop ticket bedoel ik het laagste tarief. Die tickets worden aangeboden waarbij je ze zelf kan uitbreiden met opties.
Volgens mij kun je op Schiphol gewoon een (extra) koffer inchecken; er zitten pinautomaten in de self-service check-in terminals en als je bij een balie incheckt, moet je bij een apart loket betalen. Althans, dat was drie jaar geleden zo. (Hoewel je hier nu niet zoveel meer aan hebt.![]()