Beetje een raar verzoek, maar wellicht is er iemand hier die graag een weekje goedkoop op vakantie wil:
Ik heb een jaar kunstmatige intelligentie gestudeerd in Utrecht, ondanks het feit dat de mensen op de opleiding echt hele toffe mensen zijn, was het niet de juiste studie voor mij. Daarna ben ik overgestapt naar psychologie, waar ik nu in mijn tweede jaar zit. Daarbij heb ik nu ook vakken samen met mensen die dus ki studeren. Hoewel dat mensen zijn van een ander jaar, zijn het ook weer hele toffe ruimdenkende mensen waar ik, en mijn "groepje" bij psychologie goed mee kunnen opschieten.
Omdat ik geen paard zou hebben het komende half jaar (staat op de wei vanwege een blessure) had ik me opgegeven voor een groepsreis naar Lissabon van 11 t/m 19 april van mijn oude studievereniging. Nu heb ik alleen weer een paard te rijden, en in die weekenden zijn precies wedstrijden die ik graag wil rijden. Daarnaast heeft DUO bedacht dat ik 2 jaar geleden eens te veel geld heb gehad, en dat het een "goed" idee is om dat per direct van mijn studiefinanciering af te trekken, hierdoor zit ik ineens heel erg krap bij kas.
Als ik dit van tevoren had geweten had ik de reis nooit gepland, maar ja, dingen lopen nu eenmaal anders. Ik heb al betaald voor de reis en kan niet meer afzeggen, maar als ik uiterlijk morgen iemand vind die wel wil gaan kan de vlucht nog op de naam van iemand anders geboekt worden.
Is er hier nog iemand die wel zin heeft in een reis naar Lissabon? De reis is inclusief vlucht met bagage en verblijf daar, en kost 295 euro (als je er iets minder voor over hebt, valt daar zeker over te praten). Gedurende de week zijn er uitstapjes naar historische plekken en de universiteit daar, maar er is ook genoeg mogelijkheid om zelfstandig dingen te ondernemen. Het is met een groep van 35 hele toffe ruimdenkende mensen tussen de 20 en 30 jaar ongeveer. Omdat er nog plekken vrij waren is het waarschijnlijk ook mogelijk om nog een vriend of vriendin mee te nemen. Stuur mij even een berichtje als je interesse hebt .