Het geluk wil dat ik een echte wandelaar ben, dus inmiddels de keuze gemaakt om in de week van 8 maart een stuk van het Hollandse Kustpad te gaan wandelen. De bedoeling was om onderweg te slapen via Stichting vrienden op de fiets, een stichting waar ik al langer lid van ben en vaker gebruik van gemaakt heb. Maar helaas, dit jaar wil het niet lukken! Soms hou je 1 of twee nachten over, maar nu heb ik nog helemaal niks! Daarom doe ik toch hier maar een poging, misschien weet iemand nog iets.
Wat zoek ik? Een overnachtingsplaats langs de route. De etappes zijn 20 km door redelijk pittig terrein (en het is begin van het seizoen, dus echt in conditie ben ik nog niet), dus qua afstand moet het echt wel redelijk aan de route zitten anders red ik het fysiek niet. En openbaar vervoer doet toch wel wat af aan het lopend op reis zijn

Daarnaast moet het goedkoop zijn. Overnachting via Stichting vrienden op de Fiets kost met 19 euro inclusief ontbijt. Veel meer moet het niet worden. Verder heb ik weinig wensen, al is beschikking over een waterkoker om avondeten te maken wel fijn. En een bed, uiteraard.
Wanneer en waar?
Zaterdag 8 maart in Katwijk aan zee. De route loopt over de boulevard.
Zondag 9 maart, De Zilk
Maandag 10 maart, westkant van Haarlem, Zijlweg-west, Ramplaankwartier, Leidse buurt (wijknamen heb ik van google maps geplukt, dus als ik wat raars zeg, sorry!

Dinsdag 11 maart, Driehuis.
Woensdag 12 maart, Noordwijk aan Zee
Donderdag 13 maart, Egmond aan Zee.
Er zitten vast mensen op Bokt die daar uit de buurt komen en mij op weg kunnen helpen.