Ponykamp voor kinderen met autisme.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KimdeGroot94

Ponykamp voor kinderen met autisme.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 16:30

Beste mede-bokkers,

In de zomervakantie zou ik graag willen helpen met het begeleiden van een ponykamp voor kinderen met autisme. Ik heb al contact gehad met de grote organisaties die dit doen maar die waren al bezet of reageren niet..

Weten jullie misschien nog wat kleinere organisaties die dit organiseren in de zomervakantie en misschien nog iemand zoeken?

Alvast heel erg bedankt!

Apple

Re: Ponykamp voor kinderen met autisme.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:32

Je kunt contact opnemen met de Prinses Margrietmanege in Westerbork. Daar komen niet alleen kinderen met autisme maar allerlei verschillende groepen kinderen/volwassenen met een handicap op paardenkamp.

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 16:34

Apple schreef:
Je kunt contact opnemen met de Prinses Margrietmanege in Westerbork. Daar komen niet alleen kinderen met autisme maar allerlei verschillende groepen kinderen/volwassenen met een handicap op paardenkamp.

Oke, bedankt voor de tip! Ga even contact opnemen! :)

Lindee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:36

Mijn tante organiseert een vakantie-/ponykamp in de zomervakantie.
Meer informatie staat op http://www.kindervakantiekamp.nl (al is die informatie nog van 2011)
Door met haar contact op te nemen kun je meer informatie krijgen of kijken of het wat is.
(De locatie van het kamp is nu trouwens ook op een andere plek dan aangegeven op de website)

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 22:14

Lindee schreef:
Mijn tante organiseert een vakantie-/ponykamp in de zomervakantie.
Meer informatie staat op http://www.kindervakantiekamp.nl (al is die informatie nog van 2011)
Door met haar contact op te nemen kun je meer informatie krijgen of kijken of het wat is.
(De locatie van het kamp is nu trouwens ook op een andere plek dan aangegeven op de website)

Ik heb contact opgenomen met je tante, ben benieuwd!