Vakantie terschelling, vragen #zomer 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elles9

Vakantie terschelling, vragen #zomer 2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-14 20:35

Hooi,
Van de zomer willen ik en nog 4 vriendinnen samen op vakantie.
Nu wouden we eigenlijk naar camping appelhof,
dit omdat het ons wel leuk leek met meerdere jongeren en uitgaangelegenheid op de camping zelf.
Maar toch lees je ook veel slechts, dat het personeel niet veel voorsteld en dat er veel gejat wordt.
Dus mijn vraag wat raden jullie aan?
Bijv. appelhof of een andere camping of juist een huisje ofzo omdat er ook zat uitgaansgelegenheid op terschelling zelf is.
Ook hebben we camping terpstra gezien en dit lijkt ons ook wel een goeie camping
hoop dat iemand ons kan helpen :)
groetjes

CuteApplePie

Re: Vakantie terschelling, vragen #zomer 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 22:03

appelhof zit helaas vol..
Ik ga zelf naar terpstra van 19 tm 26 juli,
we wilden eerst naar appelhof maarja dat kon nietmeer :l
Maar ik denk dat je niet al te veel naar de verhalen moet luisteren en het vooral zelf moet meemaken,
dat er veel gejat word zegt niets over de camping, het zegt meer over de mensen. maar het ligt er natuurlijk ook aan of je je spullen zo in zicht laat of goed wegstopt, en tuurlijk gaan er over appelhof alleen maar slecht verhalen rond omdat ze een slechte reputatie hebben,
maar van vriendinnen van mij heb ik juist alleen maar positieve verhalen gehoord :Y)

Maar ik denk dat je het gewoon zelf moet meemaken :)

elles9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-14 15:21

dat is ook wel zo, je hoort allerlei verschillende verhalen maar het is net hoe je het zelf beleefd.
Das al optijd dan dat appelhof vol zit!

We hebben het er nog over gehad, we gaan of naar terpstra of we gaan een chalet huren dat we hebben gezien,
het is wel leuk een jongerencamping maar hoeft voor ons niet persé omdat we veel aan het strand zullen liggen.
En savonds gaan we uit maar het schijnt dat meeste naar t dorpje gaan i.p.v the big apple op appelhof
dus ook daar missen we niks aan.
We vinden het zelf wel een lekker idee dat je soort huisje heb met een keuken en kamer,
normale bedden en gwn een wc en douche vlakbij i.p.v. alleen een tent voor het zelfde bedrag ;P

maar woensdag willen we gaan boeken dus nog ff kiezen
maar verwacht dat we gwn voor t chalet gaan :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 10:02

Jaren geleden ook op Terpstra geweest, niks mis mee en een erg gezellige camping. Hadden destijds een legertent voor 12 personen met ons 7-en. En een stuk dichterbij Midsland (Wyb).