Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar we zullen vast niet de enige 2 zijn! Dus als iemand tips heeft, graag ^^ 

Daarbij kwam ook nog eens dat Vancouver zo'n 12u vliegen weg is en al mijn goede vrienden kwamen uit Australië en Amerika, dus ik kon helaas niet snel even teruggaan of snel even vrienden bezoeken 
Het was geweldig om te zien hoe hecht onze vriendengroep na 2 jaar en ondanks alle afstanden nog steeds is. Veel lol gehad, veel gelachen en herinneringen opgehaald aan die mooie tijd én veel nieuwe mooie herinneringen gemaakt. Op zo'n momenten waarop je terugkijkt zie je eigenlijk pas hoe mooi en waardevol uitwisseling was 

Dus over 3 weken ga ik weer terug naar Australië om in ieder geval een half jaar te gaan werken.. en voor daarna staat nog alles open! 

Aaaah ik heb het ook. Ik ben al zo'n twee jaar terug van een heerlijk semester studeren in een sprookjesachtig stadje in Engeland. Ik ben nog een aantal keer teruggegaan, maar het is toch anders als je er niet meer woont en als een aantal vrienden er niet meer studeert. Maar ik zou zó op het vliegtuig stappen om er weer even rond te lopen. Bij mij is het ook een combinatie van van alles. Allereerst natuurlijk het enorme avontuur om in je eentje ergens anders te studeren, maar ik mis ook de sfeer, de mooie kastelen en kathedralen, de bijzondere mensen van over de hele wereld, de prachtige dialecten van het Engels, en de kans om elke dag weer nieuwe dingen te zien. Nooit gedacht dat Groot-Brittanië zó mooi is. Ik krijg bij iedere Harry Potterfilm weer idioot nostalgische gevoelens, hihi
Ik kom bij je langs hoor! Of het nou IJsland of Oostenrijk wordt. IJsland staat toch nog steeds op mijn lijstje en Oostenrijk..tja we moeten nog steeds meeten in de sneeuw 
Hoop er aankomend najaar weer even heen te kunnen. Voor Finland staat ook nog op de planning om een keer een reünie te houden. Heimwee blijft nog steeds, al ben ik toch wel blij dat ik niet nog een half jaar op exchange daar ben. Het is zo anders met alle andere mensen. Je moet alles weer opnieuw opbouwen en je blijft toch vergelijken. Iedereen die wel is gebleven baalt vrij hard.

loveshadow schreef:Haha, verbaast me niet dat ik veel bekende 'gezichten' tegenkom in dit topic, haai!