weekend parijs met vriend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rockey

weekend parijs met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-14 09:51

Hoi Hoi,

volgende week vrijdag en zaterdag ga ik met mijn vriend naar Parijs.

hij heeft als kerstkado van het werk een Bongo bon, romantisch weekend weg gekregen, we overnachten dus 10 minuten vanaf parijs in een super gaaf Spa hotel.

nu was onze planning vrijdag de hele dag Parijs aan te doen en dan eventueel zaterdags naar Disney,

of we doen 2 dagen parijs.

maar nu was mijn vraag, wat zijn echt leuke dingen om zeker te doen/zien in parijs?

buiten het shoppen *\o/*

lovelys

Re: weekend parijs met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 14:05

Wij hebben bijna hetzelfde gedaan :) Eerst lekker uitslapen en dan romantisch door parijs heenlopen? Je kan ook een fiets huren, wat ontzettend leuk is!

Wij waren er in de zomer en zijn dus gaan picknicken op verschillende plekken in parken. Ontzettend leuk en romantisch.

Jardin des Tuileries en Jardin du Luxembourg zijn echt prachtig en je kan even de drukte uit de weggaan. Zelf vond ik het louvre ook erg leuk om doorheen te lopen (wij konden gratis erin komen XD)

Disneyland Parijs is ook erg leuk! Wel was het ontzettend druk en ik zou dus als ik jullie was vroeg er heen gaan!

Shoppen kun je ook heel goed doen, van heeeeeeeeel erg duur tot redelijk geprijsd. Wij hebben niet veel gewinkeld omdat we dat allebei niks vinden. Dus helaas kan ik je daar geen info over geven.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-14 10:43

thanks!

picknicken zal het niet worden hihi

shoppen wel!

mn vriend had het er over om eventueel een training te bekijken van de voetbalclub daar -O- haha

eiffeltoren willen we ook in!

Enya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 11:23

Ik ben tussen kerst en oud&nieuw met m'n vriend naar Parijs geweest. Wij hadden het volgende op het lijstje staan om te doen:

- Eiffeltoren
- Arc de Triomph
- Champs Elysées
- Sacre coeur
- Een park waar ik de naam even niet meer van weet :D
- Louvre (niet binnen geweest)
- Notre Dame
- Slotjesbrug (en natuurlijk ook een slotje opgehangen :) )

Verder zou je ook nog het paleis van Versailles kunnen bezoeken, ligt er wel een beetje aan waar je interesse ligt haha, is vooral kunst ook daar.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-14 11:24

jaaaa de slotjes brug natuurlijk!