Ik zit samen met mijn moeder al een beetje naar vakanties voor in de zomer te kijken. We hebben nog geen idee waar en wat we willen, dus ik vroeg me af of jullie al wat geboekt hebben!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lara_Silver schreef:Wij blijven dit jaar in eigen land. We hebben net een nieuwe woning dus gaat het vakantiegeld dit jaar op aan meubels etc. We (mijn vriend en ik) gaan op bezoek bij mijn zusje die in Tessin woont. Dit doen we op samen de motor, via de Gotthard-Pass, onderweg blijven we dan ergens slapen. In de zomer is het daar waanzinnig mooi dus het vakantiegevoel zal niet ontbreken.
xTammyy schreef:Ik ben waarschijnlijk heel de zomer in Spanje, om te werken maar ach met dat weer vind ik dat niet erg.
In de voorjaarsvakantie een paar dagen naar Frankrijk en misschien ook nog als tussenstop naar Spanje in de zomer. En hopelijk in de herfstvakantie ook weer naar Frankrijk, genoeg reisjes voor de boeg voorlopig
cam schreef:9 februari gaan we naar IJsland. Een noorderlicht reis. 7 dagen door IJsland trekken en elke avond hopen dat we het noorderlicht zien. En in mei gaan we naar Schotland. 3 weken door dit voor mij onbekende land trekken. Ik heb er zin in.