Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MiStimaBo schreef:Persoonlijk denk ik dat je het beste bij hun die diensten kunt gebruiken maar als dat te duur is zul je inderdaad een andere oplossing moeten zoeken ... toevallig studeer ik toerisme en ben even aan het bedenken wat je anders zou kunnen helpen maar ik weet zo 123 helaas nikss..
MoonChloe schreef:Heb je al gekeken bij JOHO? Ze bieden (ook) allerlei verzekeringen aan.
http://johoinsurances.nl/verzekering-buitenland
Cassidy schreef:Ga je in die periode niet terug naar huis? Zodat je niet over die 180 dagen heenkomt?
En idd, even contact opnemen met je zorgverzekeraar of er niet extra verzekerd moet worden.
Cookies schreef:Zit de medische dekking niet bij je eigen zorgverzekering in? Bij mij was Amerika gewoon gedekt. Verder zijn er speciale reisverzekeringen voor als je wat langer in het buitenland bent. Ik had zo'n verzekering toen ik voor langere tijd naar Zweden vertrok. Kostte nauwelijks meer dan de gewone doorlopende reisverzekering. Ik ben verzekerd bij Unive, misschien daar even een telefoontje heen doen?
Rytir schreef:Ik heb een doorlopende reisverzekering bij Proteq. Wij betalen met zijn tweeeen 120 euro per jaar (wereldwijde dekking). Wij zijn qua annulering tot 2500,- p.p verzekerd. Ik neem aan dat jou vliegticket e.d. daar niet bovenuit zal komen? Je zou kunnen kijken of je een dergelijk verzekering kan afsluiten plus een aanvullende gezien de duur. Reisorganisaties bieden echt te dure verzekeringen aan. Ik zou voor mijn huidige vakantieplan bijna het dubbele betalen terwijl ik nu voor al mijn vakanties verzekerd ben. Dus ook mijn weekendjes en zelf dagjes weg...
Yasmine schreef:Heb je al gekeken naar verzekeringen specifiek voor uitwisselingsstudenten, zoals ik zei?