Ik heb al op internet zitten snuffelen en er zijn heel wat leuke (mini)campings te vinden met prima faciliteiten en genoeg te doen voor de kleintjes, en natuurlijk vlak bij het strand! Wat is er nou mooier dan dat...

Maar... We moeten echt nu al gaan reserveren want veel campings zitten al vol. Ik vind dat nogal een risico, vanwege het weer. Zolang het droog blijft is het strand natuurlijk een uitstekende plek om je dag door te brengen. Maar wat als het regent? Zo'n campingrecreatieruimte-met-voetbaltafel is voor kleintjes maar heel kort leuk en de hele dag in je tent blijven zitten is natuurlijk helemaal geen optie.
Ik ben nu dus op zoek naar leuke overdekte activiteiten die ook voor (kleine) kinderen geschikt zijn. Denk aan binnenspeeltuin, zwembad, (natuurhistorisch) museum. Ik ben helemaal niet bekend in Zeeland, en vind het lastig zoeken op internet, zie door de bomen het bos niet meer.
We weten nog niet precies waar we uiteindelijk terecht zullen komen (het is maar de vraag of er überhaupt nog ergens plek is

Dus. Heb je tips? Links? Laat het me weten!

PS als je nou iets weet wat verder naar het noorden ligt... Dan mag dat ook