Voor 2 jaar geleden ben ik met mijn vriend op Gran Canaria geweest naar hotel Escorial, wij hebben dit echt als geweldig ervaren en hebben toen gezegd sowieso nog een keer terug te gaan.

Dit jaar zouden wij eigenlijk op vakantie gaan naar Sal op de Kaapverdische eilanden maar mijn moeder stond hier niet zo achter dus hebben wij deze vakantie geannuleerd, als ik daar zou zitten en ik weet dat mijn moeder zich alleen maar zorgen maakt heb ik sowieso geen fijne vakantie vandaar deze keuze.

Voor ons was de keus toen snel gemaakt we gaan weer terug naar Gran Canaria maar toch even iets anders als de vorige keer.
De vorige keer zaten wij in Playa del Ingles wat super gezellig was maar toch wel wat druk, nu hebben we een hotel geboekt in Maspalomas namelijk Tabaiba Princess. Dit hotel vorm samen met het hotel Maspalomas princess 1 complex, dus van de faciliteiten van beide hotel mogen wij gebruik maken op het restaurant na.
Zijn er mensen in dit hotel geweest en zo ja hoe vonden jullie het hotel? Gelukkig is er op http://www.zoover.nl ook al veel informatie te vinden..

Nu hebben wij 2 jaar geleden haast geen excursies gedaan wat wij dit jaar absoluut wel willen doen.. Vorig jaar hebben wij een jeepsafari gedaan wat wij ontzettend gaaf vonden.
Wat voor leuke excursies zijn nog meer aan te raden?
Misschien is het leuk om hier wat ervaringen over Gran Canaria te melden of elkaar tips te geven? Vakantie verslagen zijn ook van harte welkom en natuurlijk goede sites.