Tenerife Mei 2014, tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Apollo

Tenerife Mei 2014, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-14 11:03

Hallo,

Mijn vriend en ik willen graag in mei een weekje naar Tenerife. Gewoon even lekker naar een plek waar we gegarandeerd zon hebben.

Alleen Tenerife is natuurlijk nog vrij groot, dus ik ben op zoek naar tips voor hotels en plaatsen.

Wij willen graag een niet al te groot hotel; liever geen all-inclusive resort waar massa's mensen verblijven. Liever een hotel met logies en ontbijt. Daarnaast vinden we het wel lekker als we zo ergens een stadje/plaatsje kunnen inwandelen om te gaan lunchen/dineren/iets te drinken.

EN natuurlijk willen we gegarandeerd mooi weer; ik begreep dat het noorden van tenerife kouder/grijzer is dan het zuiden? Tevens houden we van wandelen en sportieve dingen doen, dus als dat ook gemakkelijk te bereiken is dan is dit natuurlijk top.

Dus wie heeft er tips?

Groetjes Monique

Lindor92

Re: Tenerife Mei 2014, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 20:10

Wij zijn vorig jaar naar hotel Noëlia Sur geweest in Playa de las Americas.
Een erg mooi hotel. Het is met halfpension. Lopend is het prima te doen om aan de boulevard te komen.

Absolute aanraders zijn is om een boottocht te maken met flipper uno en een bezoekje aan de Teide is ook echt de moeite waard.
Ook het Loro Parque is geweldig! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 22:15

Afgelopen meivakantie ben ik met ouders en aanhang naar Tenerife geweest, we sliepen in het apartementenpark Villa Tagoro. All-inclusive en heerlijk eten en drinken, is op loopafstand van het strand.

Zoals LiiNd_Y zegt, berg Teide en Loro Parque zijn geweldig! Zelf een auto huren en er naartoe rijden, waarbij je ook door de andere bergen heen komt :) Loro Parque is een vogelpark met de grootste collectie papegaaien ter wereld, zeker het kijken waard ^^

_djoeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 22:18

Wij zijn in de herfstvakantie in los christianos geweest, niet al te massaal en nog de kans om in een echt spaans restaurantje te eten. Misschien is dat ook wat voor jullie?