Aankomende zomer willen mijn vriend en ik samen op vakantie. We zijn nu een beetje aan het uitzoeken waar we precies naartoe willen, maar dat is best lastig. We willen met de auto zo'n 3 weken wat rondreizen zodat we veel zien van Europa. Maar we zitten een beetje met het probleem dat wij zelf niet zo goed weten waar de mooie plekjes zijn, dus ik hoopte dat Bokt misschien wel kon helpen

We gaan dus met de auto voor 3 weken en dan zaten we te denken om naar Kroatië te gaan (o.a. naar de Plitvice meren). Mijn vriend wil ook heel graag naar de Alpen, maar de Alpen is nog een groot gebied, dus welke plek in de Alpen is een echte aanrader?
Mijn vriend wilt graag de mountainbike meenemen en ik hou van zwemmen (in de zee of een leuk meer). Verder zijn we niet vies van een stukje wandelen in een mooi natuurgebied en een leuk stadje vinden we ook wel leuk. Een dierentuin oid is ook altijd leuk.
Zelf zat ik er ook aan te denken om een dagje naar Boedapest te gaan en ik had ook al gezien dat de Millstätter See misschien wel een leuke plek is voor ons.
Weet iemand misschien nog meer leuke plekjes in de richting van Zwitserland, Oostenrijk, Zuid-Duitsland, Noord-Italië, Kroatië, Hongarije, Slovenië of een ander land in die buurt?? We zijn nog echt opzoek naar ideeën zodat we daarna een beetje een route kunnen uitstippelen.
Brand los! En alvast bedankt natuurlijk!