Betaalbare vakantie eind Augustus, waarheen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wiwabalia

Betaalbare vakantie eind Augustus, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-14 12:30

Hoi Bokkers,

Dit jaar voor het eerst met vriendlief op vakantie, maar we zien door de bomen het bos niet meer...

Zoveel aanbod, zoveel landen, zoveel prijzen..

Onze eisen zijn:
- Strand dichtbij (hoef niet aan het strand te zitten maar moet te lopen zijn)
- Zwembad
- Schone kamer
- Leuke uitstapjes/tourtjes kunnen maken

Of we All-in willen of alleen appartement ligt aan de prijs van de accomodatie, vliegen kunnen we vanaf 16 Aug.

Budget? Ongeveer zo'n 700 voor zo'n 12 dagen (appartement dan he)..
Mission impossible? Lijkt het nu wel op...

Vorig jaar ben ik naar Kos geweest, 10 dagen, voor 580, het voldeed aan alle eisen, prima vakantie gehad, echter lijken de prijzen alleen maar hoger te worden en vind ik het allemaal best duur, of ligt dit aan ons?

Elk land is bespreekbaar, we zijn nogal reislustig, dus een arabisch land geen bezwaar maar ook Europa niet (echter geen Frankrijk/Spanje/Italie want daar zijn we al 10 keer geweest).

Ben ik trouwens de enige Bokker die tegen dit probleem aanloopt? Of zijn er meer mensen die dit tegen komen? Of zijn mijn eisen te hoog? Is mijn budget te klein? Ik weet het niet meer.. -O-

Quinette

Re: Betaalbare vakantie eind Augustus, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 12:40

Ik volg even.
Zit met ongeveer hetzelfde als jij en kan tot nu toe ook echt niks vinden binnen budget. Terwijl ik voor 2 jaar terug 2 weken in n appartement heb gezeten in frankrijk voor ik meen zon 450pp.

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 12:48

Ik heb vorig jaar een hele goedkope en hele leuke vakantie gehad in Macedonië, je zult wel denken, huh? Macedonie? Maar er is zo ontzettend veel te zien (mooie natuur!), je kan een dagje aan het strand liggen (groot meer eigenlijk; ohrid) en alles zelf is daar heel goedkoop (voor 4 euro heerlijk uit eten 's avonds). Wij zijn met excursies meegeweest van een lokale Nederlander daar, ook een tocht door Albanië, heel erg mooi! hier nog een oud topic: pressent @ [BEU] Macedonië ervaringen? en de goedkoopste maatschappij is corendon. Wij waren in totaal voor 8 dagen 400 euro pp kwijt voor alles! (dus ook vlucht en hotel)

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-14 12:50

welmoedz schreef:
Ik heb vorig jaar een hele goedkope en hele leuke vakantie gehad in Macedonië, je zult wel denken, huh? Macedonie? Maar er is zo ontzettend veel te zien (mooie natuur!), je kan een dagje aan het strand liggen (groot meer eigenlijk; ohrid) en alles zelf is daar heel goedkoop (voor 4 euro heerlijk uit eten 's avonds). Wij zijn met excursies meegeweest van een lokale Nederlander daar, ook een tocht door Albanië, heel erg mooi! hier nog een oud topic: pressent @ [BEU] Macedonië ervaringen? en de goedkoopste maatschappij is corendon. Wij waren in totaal voor 8 dagen 400 euro pp kwijt voor alles! (dus ook vlucht en hotel)

Klinkt goed, ga ik eens naar kijken! Maar prijzen zoals 1400 euro app. voor 15 dagen, dat vind ik teveel, daar komen je uitjes en dergelijke nog bij..

En nee, ik hoef geen 5 glijbanen en dergelijke, gewoon een schone accomodatie met simpel zwembad.

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 22:26

Lijkt de mooie zuid/westkust van Portugal je wat? zo'n 100 km. onder Lissabon?
En in augustus gegarandeerd lekker warm (strand) weer?
Geen appartement, alhoewel we dat eventueel ook hebben, maar een leuk zelfvoorzienend houten chalet.
Geen zwembad, maar wel een heerlijke jacuzzi! Middenin de natuur, zon, strand, zee, cultuur, dolfijnen spotten, paardrijden, zigeunermarkten, openlucht festivals..... kortom: er is heel veel te zien en te doen hier.
Lijkt het je wat? Kijk maar even op de website die in mijn onderschrift staat ;-))