Charme, de creatieve camping in Frankijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Charme, de creatieve camping in Frankijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:11

Als je eenmaal op Charme bent geweest kruipt het onder je huid. Onbegrijpelijk maar onvermijdelijk. De gezelligheid en de saamhorigheid zijn zo fijn, en de manier waarop je creatief wordt uitgedaagd. Ik vind het top en jammer dat ik het pas 3 jaar ken. Charme heeft veel deuren in mijzelf geopend en dat is genieten.

Charme is een Nederlandse camping in Frankrijk en daar kun je de hele week culturele workshops volgen, van beeldende kunst, muziek en zang, theater en spel tot fotografie. Van grote objecten tot kleine. Van grote eendagsproducties tot spontane monologen, alles is mogelijk.

Wie gaat er dit jaar nog meer of wie kan ik enthousiast maken? *\o/*

Rosa_

Re: Charme, de creatieve camping in Frankijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 00:41

Ik ga komend naar niet, maar ben jaaaaren geweest (tot ik niet meer naar exces mocht..) De stap naar de volwassenen is nu zo groot haha, mijn moeder gaat nog wel elk jaar.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 15:29

Oh klinkt heel tof! Ik ga even op zoek naar een website, als die er is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 16:50

Jeuj wat leuk, eindelijk een bokker die ook geweest is :D Rosa ik ben zelf nooit naar exces geweest maar als 24-jarige begonnen bij de volwassenen, je bent vak wel een van de jongste maar dat vind ik niet erg. Vorig jaar waren er veel mer van onze leeftijd overigens.

Dirndl; www.charme.nl ;)