Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
renate5 schreef:Mallorca is ook erg leuk! Het Nederlandse gedeelte (el arenal) is qua stappen niet zo groot, maar als j naar Playa loopt heb j een groot Duits uitgaansgebied. Je moet er van houdenik vond het erg gezellig!
tita schreef:1993-1994 Salou geweest zo geweldig
2000 gewerkt op Salou wederom geweldig
2004 weer gewertk op Salou terwijl ik een oudje ben
2014 men wil dat ik weer kom werken duhhhh ik sla nu maar over
wil94 schreef:Veel jongens gaan naar sunnybeach ivm de lage bierprijs, maar heb veel verhalen gehoord dat veel mensen zich daar niet veilig voelen. Wij gaan wss naar Mallorca.
Pasamba schreef:Ik heb inmiddels al vele stapvakanties gehad en kan wel zeggen dat ik Albufeira het vetst vond! (Oude gedeelte). Mallorca is ook wel een aanrader.
LOVESUSHI schreef:misschien Malgrat er ook aan toevoegen? weet niet met hoeveel je wilt gaan, strand is geweldig en uitgaan is geweldig, wel rustig kwa Nederlanders maar ik was met mn vriend en aan het eind hadden we een hele groep.
Celiien schreef:Albumhoes hoor ik nog leukere verhalen over ! Anders Mallorca, blanes/Salou zit vol Nederlanders, en sunny beach zou ik echt nooit heen gaan
xTammyy schreef:Jammer dat je Blanes laat afvallen, ik vond het er namelijk enorm gezellig. Stappen is ook echt leuk daar! Dit jaar ga ik er werken
Sunny beach zou ik niet doen, hoor ik wel leuke verhalen vande mannen over maar van de vrouwen niet zo
Jolandaa_ schreef:Mijn nichtje wil naar ljoret.
Ik ben in albufeira geweest. Niet in de strip maar oude gedeelte. Stad was prima te doen, mooi complex net zwembad. Echter gingen wij niet voor het stappen maar voor de zon strand en bezienswaardig heden. Zodra de stad vol stroomde met Stappers zijn wij gegaan ..
Mn broertje is naar chersonisos geweest, zusje naar Sunny beach. Dat vond ze wel leuk maar geen mogelijkheid om leuk te winkelen. Wel goedkoop allemaal en een hoop oplichters daar..
_Bitje_ schreef:renate5 schreef:Mallorca is ook erg leuk! Het Nederlandse gedeelte (el arenal) is qua stappen niet zo groot, maar als j naar Playa loopt heb j een groot Duits uitgaansgebied. Je moet er van houdenik vond het erg gezellig!
Ja precies we zouden dan ergens in el arenal boeken. Maar daar kun je dus niet geweldig stappen? Ja of je moet dus naar de duitsers haha. Hoe is de sfeer verder in Mallorca? En gaat er veel jeugd van rond de 18 naar toe?
lucifertje schreef:Ik ben op mijn 18de in Callela geweest wat ik ook echt heel leuk vond. Salou en Chersonissos ook geweest. Van deze 3 vond ik chersonissos toch het leukste maar dat is een jaar of 4 geleden. Toen was het wat voor de oudere jongeren